élet egy magasabb energiaszinten

Anamé Program életmód

Anamé Program életmód

Az Anamé életmód program egyik eszköze: a rezgés

Hogyan emeld magad magasabb energiaszintre a hangok és a rezgés segítségével?

2020. november 25. - Anamé

aname_program_eletmod_frekvencia.JPG

Mindenki ismeri azt az alapvető ezoterikus megközelítést, hogy minden energia, vagyis rezgés. Rezgés a zene is és mindannyiunknak van tapasztalatunk arról, hogy a zene képes hatással lenni a hangulatunkra, a motivációnkra és képes minket megnyugtatni is, ha feszültek vagyunk. 

A rezgés és a hang valóban hatékony eszközök. Ha precízen és tudatosan használjuk, akkor segíthet abban, hogy ne csak a hangulatunkra hasson, de az egész életünk jobbá váljon. Az Anamé életmód program segítségével akár személyre szabottan, pont ott javíthatsz vele az életeden és a csakráid állapotán, ahol arra a legnagyobb szükséged van. Hogy pontosan hogyan? Gyere, tarts velem! 

 

A jóga és az energia

 

Nem csak a jóga és a kundalini jóga szakirodalmában szerepel, de fizikai ismereteink alapján is tudjuk, hogy az anyag, így a testünk is rezgés, tehát végső soron energia.

Minél alacsonyabb a testünk rezgésének frekvenciája, annál „anyagibb” a test, annál jobban közelít a tehetetlen anyagba dermedéshez. Ennek végső foka a holttest vagy mondjuk a kő állapota.

Minél magasabb ez a frekvencia, a testünk anyaga annál közelebb van a magasabb szellemiséghez, az igéhez, ami az anyagot formálja, teremti és áthatja.

A körülöttünk lévő világ éppúgy rezgésből áll, ahogyan mi magunk. Rezgés az étel, az ital, az információ (a külvilágból származó és a belső világból jövő: pl. gondolatok). De rezgés, azaz frekvencia a melletted elhaladó autó zaja, a légkalapács, a síró kisgyermek, de a megnyugtató meditációs hanganyagok ugyanúgy. Röviden összefoglalva: minden hang, ami elér téged, a rezgés eszközével hat a saját rezgésedre, vagyis a gondolataidra, az érzelmeidre és a testedre. 

Szeretném elmesélni a személyes történetemet, hogy megmutassam neked, hogy én hogyan kerültem kapcsolatba azzal a magasabb tudatossággal, ami lehetővé tette, hogy megnyíljon a számomra egy különleges látásmód és a tisztánhallás képessége. Bár egy kicsit most mesélek majd magamról, de ez a történet nem rólam szól, és nem is arról, hogy ügyesebb vagy okosabb lennék, mint mások. Inkább azt mondhatnánk, hogy olyan személyes nehézségeken mentem keresztül, amik ide vezettek. 

Valójában ez a történet rólad szól, mert az én életem és történetem annyiban számít, amennyiben neked segíthetek, hogy az életed jobbá váljon. A tisztánhallás pedig arra jó, hogy a rezgések, a hangok és frekvenciák pontos behangolásával létrejöjjenek olyan eszközök, meditációs hanganyagok, amelyek valóban segíthetnek. 

 

A saját történetem

 

Az előzőekben már szót ejtettem a magasabb tudatosságról. Mit gondolsz ennek eléréséhez mire van szükség?  El kell vonulnod és elzárva kell élned a Himalájában egy barlangban? Tökéletes támogató körülményekre van szükséged? Az segít, hogy mindenki a legnagyobb szeretettel fordul feléd? Vagy arra van szükség, hogy egy fizikai testben élő, nagyszakállú mester titkos tanításokat adjon át neked?

Talán így is lehet, de az én történetem egész más. 

Én a súlyosan bántalmazó gyerekkor után ahhoz képest, hogy már eleve betegen születtem, számos gyógyíthatatlan betegségen keresztül eljutottam odáig, hogy félig vakon ültem egy kerekesszékben és egy gép tartott életben. És mindezek után még a klinikai halált is átélhettem. Tudom, hogy ez nagyon nyomasztóan hangzik, de kérlek mégis olvass tovább, mert megígérem a happy-endet és hasznos tippeket is adok majd a frekvenciád emeléséhez! 

Igen, voltak az életemben nehézségek, amiket azért szeretnék megosztani veletek, mert sokan járnak sajnos hasonló cipőben, mint én annak idején. Szeretném megmutatni, hogy van kiút és van lehetőség, hogy a dolgok jóra forduljanak. Bármilyen nehéz egy élethelyzet, mindig ott van veled a fény is. Ezek az életkörülmények, amiket eddig felsoroltam, nagyon erős lehetőséget adtak számomra a fejlődésre és az átalakulásra. 

Azonban szeretnék leszögezni valamit már itt az elején: minden gyermek a legjobb és legszeretetteljesebb bánásmódot érdemli. Úgyhogy vigyázzunk rájuk! Az én extrém élethelyzetem gyerekként nem követendő példa, hiszen én is sérültem benne, és ezekből a testi és lelki fájdalmakból csak kitartó és hosszú, éveken tartó Karma Killer jóga gyakorlással tudtam újjászületni.

Azért tartom szerencsésnek magamat, mert nem normál mértékű nehézségek, hanem olyan súlyos problémák voltak az életemben, amik miatt kénytelen voltam koncentrálni és igazán összeszedni magam. Ezek a nehézségek motiváltak arra, hogy megtaláljam a kiútat. Így dolgoztam ki a Karma Killer jóga módszerét, azért, hogy begyógyulhassanak a lelki sebeim, és ezek a gyakorlatok segítettek abban is, hogy egy magasabb energiaszinten a testem is elkezdjen regenerálódni és egészségessé váljon. A harmadik blogbejegyzésemben olvashatsz arról, hogy a módszer kidolgozása közben keresztül mentem egy negyven napig tartó szellemi átalakuláson és kapcsolatba kerültem egy égi leáradással, ami minden pillanatban azon dolgozik, hogy fejlődjünk, kiteljesedett és boldog életet élhessünk. Ez teljesen megváltoztatta a látásmódomat persze ehhez a látásmód változáshoz hozzájárult a klinikai halál állapota is, amit a bejegyzés elején említettem. Mivel sokat és sok helyen említettem a súlyos és gyógyíthatatlan betegségeimet, így talán nem túl meglepő fordulat a számodra az, hogy a halálközeli élményt is átéltem.Ez egy olyan tapasztalás, ami minden emberre nagy hatást tesz, aki átéli, így rám is nagy hatással volt. 

 

Helló halál! 

 

ascension-1568162_640.jpg

Éjszaka volt és felriadtam egy olyan érzésre, amit még nem éreztem soha. Hiszen sokszor féltem már, de ez a félelem és zaklatottság más volt. Sokkal erősebb. Olyan volt, mintha minden sejtem rettegne. Nem fejben éreztem a halál közelségét, hanem az egész testemben. Ezt az érzést minden átmenet nélkül végtelen nyugalom és boldogság követte, mintha leoldódott volna rólam az anyagi részem, ami mulandó, és ami maradt az fényből volt, békéből és szeretetből. 

Álltam a kórteremben és nemcsak a szívem ragyogott a boldogságtól, az egész lényem fényből volt.

Ez a fehér fény végtelenül boldog volt, hogy itt lehet, hogy átélheti mindazt, ami történik. A sok nehézséget, de még a haldoklás pillanatát is, itt a kórházi ágyon. Egyik élményt sem taszítja el magától vagy bélyegzi rossznak, hanem minden pillanatban végtelenül boldog hálás és kiteljesedett. A legnagyobb szeretettel néztem arra a fizikai testre, amely éppen haldoklott. Látszólag idegen volt, de mégis a sajátom.

A legfontosabb ebben az, hogy mindannyian így vagyunk ezzel. Valójában te is fényből vagy!

 

A transzperszonális pszichológia és a kundalini

 

Ha elolvastad az eddigi blogbejegyzéseimet, akkor lehet, hogy megismertél már annyira, hogy az általam vizsgált jelenségeket szeretem nem csak a jóga, hanem a tudomány oldaláról is megvizsgálni a pszichológia szakirodalma alapján. Az Eötvös Lóránd Tudomány Egyetemen diplomáztam pszichológiából, így jól ismerem a transzperszonális pszichológia szakirodalmát is, amiben a halálközeli élményhez tartozó tapasztalatokat sokszor a kundalini energia és a kundalini szindróma témakörében említik. Miért is van ez? Azért, mert a kundalini ébredés tüneteiről nemcsak a spirituális módszerek gyakorlói, de a halálközeli élményt átéltek is beszámolnak. (Greyson, Ring & Rosing, Kason) 

Ugyanakkor, ezt a szellemi ébredést kiválthatja intenzív személyes krízis vagy tapasztalat is. (Kason, Valanciute & L.A. Thampy)

Ezek az élmények csak látszólag állnak távol egymástól. Valójában mindegyikre jellemző a hasonló fizikai és érzelmi tünetek mellett, a tudatosság kitágulása és a transzcendens kapcsolat is. (Prosnick & Evans, Greyson, Ring & Rosing). Ha ezeket a szakmai cikkeket össze szeretném foglalni röviden és érthetően, akkor úgy tudnám megfogalmazni, hogy ezek a helyzetek, vagyis a halálközeli élmény, az élet nehézségei és a szellemi gyakorlatok egyaránt a szellemi kiteljesedés lehetőségét rejtik magukban.

 

Meditáció, testelhagyás és titkos keleti gyakorlatok

 

A szellemiséget nagyon sokszor félreértik. Sokan azt gondolják, hogy misztikus, hosszú szakállú férfiak kiváltsága keleten. Valójában a szellemiség élő és áramló. Mindenhol ott van és minden pillanatban körülvesz minket. Igen, téged is! És egyáltalán nincs szükség ideális körülményekre és békés visszavonultságra, ahhoz, hogy a fejlődés megtörténjen. Elmesélem, hogyan indult az én történetem, és látni fogod majd, hogy nem kellett hozzá jógalégzés, kundalini jóga, jógatanfolyam, és nincs semmi köze kelethez, azonkívül, hogy Magyarország 1974-ben még a keleti blokk része volt. :)

aname_program_eletmod_blog_kep.jpg

Gyermekként senkire sem számíthattam. Egyedül voltam, ami egyfajta elzártságot jelentett. Befelé figyelhettem, a belső világomra támaszkodhattam, ez adott menedéket. Ehhez az elzártsághoz pedig a betegségek is hozzájárultak, mert erősen bekorlátozták az életemet. Amit nem kaptam meg a külvilágban, azt az a meditatív állapot pótolta, amire önmagamban, belül találtam rá.

Egészen kiskoromtól keményen vertek és nem volt menekvés. Csak arra emlékszem, hogy éberebb és tudatosabb voltam ilyenkor, mint máskor. Olyan volt, mintha kiszálltam volna a testemből. Életem legfelelősségteljesebb választásának éltem meg azt, hogy mindig vissza is tértem ebbe a világba, az egyezményes keretek közé. Ezek a keretek nagyon szűkek és szorítóak voltak: csúnya és rossz kislány vagyok, a családom tagja, Miskolcon élünk, óvodába járok, stb. Ide tértem vissza, de sosem felejtettem el azt a tágasságot, ahová abban a kitágult tudatállapotban kerültem. Az részem volt minden pillanatban. A hétköznapi életem nehézségei közepette is. A magányom és annak a vágya, hogy miután minden rám osztott feladatot rendben elvégeztem, ne vegyenek észre, ne hívjam fel magamra a figyelmet, egyfajta meditáció volt. Behunyt szemmel ültem a belső világom szentélyében.

aname_7_eves.pngNem csak azért lettem pszichológus, hogy megértsem a saját történetemet, hanem azért, mert tudom, hogy a történetem nem egyedi. Szeretnék segíteni mindenkinek, aki szenved. 

Ma már pszichológusként tudom, hogyha nem térek vissza a belső világomból ide, ebbe a világba, akkor autistává válok. Úgy néztem volna ki, mint aki elzárkózik a világtól és nem érti mi zajlik itt. Azzal, hogy a nyilvánvaló nehézségek ellenére a beilleszkedést választottam, arra szavaztam, hogy dolgom van itt. Bármilyen nehéz is az élet, mégis értékes lehetőség. Feladatom van. Azért jöttem, hogy minden fájdalmat jóra fordítsak. Nemcsak a saját életemben, de másokéban is. Azért jöttem, hogy csökkenjen a szenvedés.  És máig arra tágasságra és fényes állapotra támaszkodom, ahol nem vagyunk különállóak, és minden az isteni szeretetből fakad. Ezt az állapotot tapasztaltam meg, amikor kisgyerekként visszahúzodtam a belső világomba, a negyven napig tartó szellemi átalakulásomkor és a klinikai halálban is. Felületes szemlélőként mondhatnánk, hogy nem volt túl nagy szerencsém az életben, de tisztán látszik, hogy minden nehézség és minden behatás az életemben segített abban, hogy kialakuljon a speciális látásmódom és hallásom is. Azzá a Balázs Valéria Anamévá váljak aki ma vagyok. 

 

Tisztánhallás

 

Sokáig azt hittem, hogy zúg a fülem, de ehhez egy megmagyarázhatatlanul felemelő és jó érzés társult. Először csak zúgást hallottam és közben éreztem, hogy a testemben egy adott terület vele rezonál. Mintha a sejtek más ritmusban rezegnének. Ez a terület, mintha frissebbé, átlélegezhetőbbé, átjárhatóbbá és tudatosabbá vált volna. Olyan volt, mint a tavaszi zápor frissességet és életet adó ritmusa. Idővel megtanultam feltérképezni ezt a csodálatos, a rezgések és a frekvenciák nyelvén megnyilvánuló világot. Minden figyelmemet erre összpontosítottam, lelkesen vetettem bele magamat a felfedezésébe. Megtanultam megkülönböztetni egymástól a csakrák szelvényein belül minden szervnek más a rezgése, „zúgása” van. És nemcsak a testnek van optimális rezgése, de az érzelmeknek és a gondolatoknak is. A szeretet különböző minőségeinek is van egyfajta kisugárzása, vagyis rezgése. Máshogy érzünk a szüleinkkel, a gyermekünkkel vagy a párunkkal kapcsolatban. Ezek a kapcsolatok rezgésben is egy kicsit különböznek egymástól. Kinyílt számomra egy teljesen új világ. Évekig teszteltem azokat a frekvenciákat, amik jobb állapotba hozzák a test szerveit, az energiaközpontokat, az emberi kapcsolatokat, az otthonunkat és az ételünket is. A következő fázis még izgalmasabb volt, hiszen eljött az ideje annak, hogy az évekig tartó tesztelés után ezek a pozitív állapotra hangoló rezgések, nemcsak az én számomra legyenek hallhatóak, hanem itt a világban is megnyilvánuljanak.

Évekkel ezelőtt együtt dolgoztam egy zeneszerzővel, aki kidolgozta a zenei alapot az első meditációs lemezemhez. És akkor beszéltem neki azokról a frekvenciákról, amikről a tisztánhallásom segítségével hallok belül. Ő megmutatta nekem, hogy a Youtube-on is vannak olyan meditációk, amiket binaurális frekvenciákkal, vagy ütemekkel kísérnek. Én azonban ezeknek a Youtube-os meditációknak a rezgéseit fülsértőnek vagy pontatlannak éreztem. Az én feladatom az együttműködésben az volt, hogy a saját tisztánhallásom alapján behangoljam a rezgéseket. Az első lemez után az együttműködésünk lezárult, de a munka nálunk nem állt meg, mivel ezen frekvenciák jótékony és hatékony eredményéről maximálisan meg voltam győződve a gyakorlóink visszajelzései alapján is. A további hanyagaiamat  is ehhez hasonlóan készítettük el, azaz az én vezetett meditációmmal, a tisztánhallásom alapján behangolt frekvenciával és egy meditációs kísérő zenével. 

 

A maximalista égi frekvencia

 

Lehet, hogy mostanra már megismertél annyira, hogy tudod rólam azt, hogy maximalista vagyok. Gáborral, aki a társam az életben és a munkámban is, addig változtattuk a rezgést és addig játszottunk vele amíg rá nem bólintottam, hogy ez az! És ez nem könnyen következett be. Emlékszem a képre, hogy mirelit zöldborsó zacskókkal hűtöttük a számítógépet, mert annyira túlhevült, amikor a Szervek frekvenciája sorozatunkon dolgoztunk. És Gábor alázatos türelmére is, amikor a kész anyagra, amin hosszú ideig dolgoztunk, azt mondtam, hogy ahhoz képest, amit belülről hallok ez 99,9 %-os, majdnem tökéletes. Ő már ismer engem annyira, hogy tudta, hogy ez nem vállveregetés volt a részemről, hanem azt jelenti, hogy újra kezdjük a munkát. Akkor tudok csak elengedni egy folyamatot, ha azt hallom kívül, mint belül. Ilyenkor jön létre az az erőtér, amire szükség van az optimális frekvenciára hangoláshoz, akár érzelmileg, akár a gondolatokban, akár a sejtek szintjén. Ilyenkor jön létre a magasabb rezgés, vagyis jobb állapot. Ha ez megvan, akkor számomra olyan mintha létrejönne egy áramlás az ég és a föld között. Ha felnézek az égre, akkor ugyanazt látom és hallom, mint ami itt lent a Földön megnyilvánul. Fényes égi harmónia ott fent és itt lent egyaránt. Nekem ezt jelenti a megelégedettség. Csak ilyenkor tudok leállni. Amit fentről kérnek tőlem, az ilyenkor létrejön. 

 

A gyermekkori negatív mantrák megvalósulnak

 

Tudjuk, hogy pozitívan kellene gondolkoznunk és mindig szeretetteljes és nyugodt érzelmekkel lenni jelen minden élethelyzetben, de ez fejből nagyon nehezen érhető el. Többek között azért, mert a hétköznapi életünkben sok negatív behatás érhet minket, gyerekkorunkban pedig különösen befogadóak vagyunk arra, ami rendszeresen hallunk. Nem tudatos szinten, hanem tudat alatt lejátszuk a régi forgatókönyvet. Gyerekkoromban engem nagyon sokszor átkoztak és volt két mondat, ami naponta többször is elhangzott: “A szüleidnek sem kellettél, ezért én is kiteszlek az utcára!” és “Miért nem haltál meg, amikor megszülettél?”

Akkor értettem meg, hogy ezek a mondatok milyen mélyen, szinte mantraként hatva belém épültek és befolyásolták az életemet, amikor 18 éves koromban, miután elmenekültem otthonról, hajléktalan lettem, akkor már a nagyon súlyos, gyógyíthatatlan és halálos betegségekkel küzdve. 

 

Szerencsére az Anamé hanganyagokkal a pozitív mantrák is megvalósulnak

 

Az Anamé hanganyagokkal azonban az optimális rezgés hat rád, és belülről, erőfeszítés nélkül magasabb energiaszintre emel. Így tudom elérni a célomat, amit már gyerekkoromban megfogalmaztam magamnak: az optimális rezgéssel és a meditációk szeretetteljes és pozitív megfogalmazásával, hozzájárulhatok, hogy csökkenjen a szenvedés és a nehézségek jóra forduljanak. Miután átéltem azt, hogy a negatív mondatok milyen erősen hatnak, feltett szándékom az, hogy a magasabb rezgésre hangoló frekvenciák mellett a meditációs hanganyagok szeretetteljes mondatai minden lelki sebet begyógyítsanak. Ahogy az én életemben, ugyanúgy a benned lévő régi fájdalmaidat is. Az a jó hír, hogy a pozitív mantrák is megvalósulnak: minden pillanatban hálás vagyok azért, hogy a testem azóta már tökéletesen egészséges, és nem kell az utcán aludnom.

 

Magasabb energiaszint a frekvencia áthangolásával. Igen ám, de hogyan?

 

pexels-spencer-selover-590139.jpgAz ezotéria logikusan azt tanítja, hogy változtasd meg a gondolataidat és az érzelmeidet azért, hogy egy magasabb energiaszinten élhess. A kérés logikus, de ettől még a megvalósítás nehéz és bűntudatot eredményezhet, amikor nem járunk sikerrel. Én is így éreztem, mert nem voltam erre képes. Túlságosan fájt a testem, a múltam, és a remény és a hit nem volt számomra alapvető tapasztalat. Csak egy fogalom volt, amiről nem tudtam, hogy hogyan kell csinálni. Tudtam pár percig fogcsikorgatva koncentrálni arra, hogy pozitív maradjak, de utána, ha csökkent a figyelmem, újra a szokásos negatív gondolati köreimben találtam magam. Folyamatosan agyaltam és állandóan féltem. Embernek lenni nem könnyű, mert sokszor találjuk magunkat bizonytalan nehéz sőt kétségbeejtő helyzetekben. A tökéletes testi, érzelmi és tudatállapot nem elhatározás kérdése, bármennyire is mindannyian ezt szeretnénk, és ezt a célt tűzzük ki magunknak. Ha ezt fejben meg lehetne teremteni, a gondolatainkon múlna, akkor mindenki a legmagasabb energia szinten élhetne, és mindig kiegyensúlyozott és boldog lenne. Gondolkoztál már azon, hogy ez vajon miért nem így van? 

Természetesen nagyra becsülöm azokat, akik valódi nehézségek közepette egyszerűen csak eldöntik, hogy onnantól kezdve pozitívan gondolkoznak és csak a szeretetre és a boldogságra fókuszálnak. Szerintem ez nehéz, mivel a karmikus lenyomatok, amik a nehézségeket okozzák nem a gondolatainkban és a fejünkben tárolódnak, hanem a csakráinkban. Ezért a gondolatok megváltoztatása lassabb és nehezebben járható út. A hatékonyabb és könnyebb út az, hogy körül veszed és elárasztod magad olyan behatásokkal, amik magasabb rezgésre hangolnak. A feltétel nélküli szeretet, a nyugalom és a pozitív, szeretet alapú világkép és a test jó állapota nem más, mint rezgés. Egy magasabb frekvencia, egy magasabb energiaszint. Az a célom, hogy ez a frekvencia áthangolás elérhető legyen mindenki számára. Ez a vágyam az ingyenesen elérhető Anamé körökkel valósult meg. Köszönöm mindenkinek, aki ezekben a körökben gyakorol! 

 

Tippek a frekvencia áthangoláshoz

 

Az előző blogbejegyzésem végén olyan gyakorlati módszereket ígértem neked, amik segítenek, hogy egy magasabb energiaszinten élhess. És ebben a frekvenciák és a hangok nagy segítségedre lehetnek.

 

  1. Hallgasd a természet hangjait: a vízesés, a madárcsicsergés, az eső hangja, és általában a természet hangjai segítenek abban, hogy pozitívabb és jobb lelkiállapotba kerülj. 
  2. Csatlakozz ingyenesen az Anamé körökhöz, ahol egy általános, a csoportot segítő Anamé frekvencia szól, miközben hasonló gondolkodású és szeretetteljes emberek közösségében gyakorolhatod az ingyenes gyakorlatainkat!
  3. Ha nem csak általánosságban, mint ahogy a természet hangjai teszik, hanem célirányosan szeretnél egy-egy életterületeddel, vagy szerveddel dolgozni, akkor próbáld ki a hanganyagainkat, melyeket a fent említett belső hallásommal dolgoztam ki. Ezeket most karácsonyig 50%-os kedvezménnyel tudod megvásárolni a budapesti jógastúdiónkban, vagy online a webshopunkban!
  4. Próbáld ki az első alkalommal ingyenes konzultációnkat, melynek keretében személyre szabjuk neked, hogy melyik hanganyagot válaszd! Ehhez az Anamé órarendben találsz számodra megfelelő időpontot! 
  5. Szeresd magad! A hanganyagok hallgatását használd fel arra, hogy kifejezed a szeretetedet önmagad iránt. Kuckózz be, ha kényelmes számodra, akkor feküdj le a kanapén pihe-puha takarók közé, akár egy bögre forrócsokival, vagy egy meleg teával. 

 

Az életem extrém körülményei azonban nemcsak a tisztánhallásomra voltak hatással, hanem adtak egy igen különleges látásmódot is. A következő blog bejegyzésemben írok majd erről a látásmódról, a kristályokról és a csakratisztító karkötőkről. Emellett elmesélem nektek Tibor történetét is, aki egy kicsit átlátszó volt. De nem a trükkjein láttam át, hanem a külső megjelenésén.




A felhasznált szakirodalom:

1; Greyson, 1993: 45, 55-56

2; Ring & Rosing, 1990: 226, 237

3; Kason, 2000

4; Kason, pg. 163; Table 4.

5; Valanciute & L.A. Thampy. 2011

6; Prosnick and Evans, 2003: 138

7; Greyson, 1993; 2000

8; Ring & Rosing, 1990: 225,226






A bejegyzés trackback címe:

https://anameprogrameletmod.blog.hu/api/trackback/id/tr3616301774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása