élet egy magasabb energiaszinten

Anamé Program életmód

Anamé Program életmód

Hogyan tanultam meg uralni a kundalini erőt az Anamé Program gyakorlataival?

A Karma Killer jóga születése

2020. október 28. - Anamé

 Az Anamé életmód program a mindennapi életedben tud segíteni téged abban, hogy boldog és kiteljesedett legyél. Ez az életmód program nagyon gyakorlatias, hiszen ahhoz, hogy az életed valóban jó legyen nem annyira elméletekre vagy filozófiára, sokkal inkább egyszerűen és könnyen alkalmazható módszerekre van szükség

Mégis arra kérlek, hogy tarts velem ebben a több bejegyzésből álló bevezetőben, amiben kifejtem, hogy nekem mi segített abban, hogy az életemet magasabb energiaszinten élhessem.

Mivel az Anamé életmód programnak része a mindennapi élet összes területe, a táplálkozás, az otthonod és a tested is, ezért szeretnénk részletesen írni arról, hogy hogyan született meg az Anamé Program és a Karma Killer jóga. Ezek olyan eszközök, amik a gyakorlatban segíthetnek abban, hogy a tested jobb állapotba kerüljön és te is jobb viszonyba kerülj a testeddel

Ahhoz, hogy az egész számodra is könnyen érthető és átlátható legyen, érdemes messzebbről indulnom. Kiindulhatunk akár onnan is, hogy a fürdőszobámban egy egyiptomi Istenkirályba botlottam sok-sok évvel ezelőtt. Erről már a Karma Killer című könyvemben említést tettem, de most bővebben kifejtem, hogy valójában ki ő. 

Azonban ne aggódj és ne készülj fel ismeretlen vendégek fogadására otthon! Nekem, Balázs Valéria Anaménak végig kellett mennem a folyamaton azért, hogy ez az energia megnyilvánulhasson rajtam keresztül. Légy nyugodt, mert amit itt leírok, az az én igaz, személyes történetem és nem az Anamé életmód program kötelező eleme. 

 

Kundalini etikett 1.: Köszöntsük nevén a házigazdát!

 

anamé meditáció Óvatosan, lábujjhegyen osontam ki a szobából, nehogy felébresszem a kisfiamat. Mosolyra húzódott a szám, ahogy ránéztem. Egy játékkockát tartott a markában, és békésen szuszogott.

A teakonyha és az előszoba túl kicsi ahhoz, hogy elvégezhessem a gyakorlataimat. A szobában megzavarnám a kicsit. A fürdőszoba azonban az én birodalmam. Mindig örömmel nézek itt szét. Én magam festettem élénksárgára a falait. És én ragasztottam aranyszínű kínai sárkányt arra a falra, ahonnan pár csempe már lepergett. A kád mellett pedig, ha szűkösen is, de pont annyi a hely, amennyire szükségem van.

Meggyújtottam egy gyertyát, és leültem elé.

Elkezdtem a Karma Killer jógagyakorlataimat végezni, és egy tisztán zengő, határozott hang köszöntött és olyan néven szólított, amit azelőtt még sosem hallottam.

– Üdvözöllek Anamé!

Ez simán kiverte nálam a biztosítékot.

Senki nem volt rajtam kívül a lakásban, és a hang nem is úgy szólt, mintha a külvilágból jönne. Ráadásul egy ismeretlen néven szólított. Azóta teljesen egyértelművé vált számomra,  hogy engem hívott Anaménak.

 

A hangok is azt mondják, hogy normális vagyok :)

 

Igaz, hogy eddig sok problémám volt az életben, de egy valamivel eddig sosem volt gondom. És ez az elmém. Kitartó voltam a legnehezebb időkben és tudatos maradtam a legkeményebb megpróbáltatások közepette is. Mindig összeszedett voltam és  rendszerben láttam a dolgokat. A kétséget és a dolgok megkérdőjelezését oldószerként használtam, hogy feloldjam a téves elképzeléseket és megtartsam azt, ami igaz. 

Ebben nagyon sokat segített a pszichológiai egyetem öt éve. A kísérleti pszichológia tudománya, a statisztika, a módszertan és a kísérleti változók pontos felállítása, hogy az ember ne vezesse magát félre.

És nagy segítségemre volt a Buddhista Főiskola jóga szaka is. A sok meditációval és jógával eltöltött év alatt megtanultam, hogy a jóga nem a külsőségekről vagy a látványos eredményekről szól. A jóga gyakorlás nem jelentett számomra mást, mint megszokott elfoglaltságot, melyet kitartással, alázattal és tiszta szándékkal végzek, mindenféle elvárás nélkül.

A meditáció összeszedettsége és a minden külső behatástól mentes állapot megtanított néhány dologra. Megtanultam, hogy ne képzelegjek, ne ábrándozzak és ne tegyek hozzá semmit ahhoz, ami történik.

Elhatároztam, hogy objektív és következetes maradok a hanggal kapcsolatban úgy, hogy a végsőkig szkeptikus leszek. Mindent, amit mondott gyanakvással hallgattam. Ő azonban mindig a legnagyobb bölcsesség és szeretet hangján szólt, és többet tudott, mint én. Ráadásul hamarosan meg is mutatta magát.

 

Kundalini etikett 2.: Illik-e Istenkirályokba nyúlkálni?

 

Az egyik reggel meditáció közben arra lettem figyelmes, hogy egy arányos testalkatú férfi ül velem szemben, a teste előtt keresztbe tett alkarral. Ránéztem és gyönyörű volt, kortalan arc és nemes vonások, amelyek nemes tulajdonságokat tükröztek vissza. Néztük egymást, láttam életteli vonásait, bronzos bőrét, tiszta és szeretetteljes tekintetét. A fejbőre simára borotvált, homloka magas, szeme mélybarna és kifejező volt. Kreol bőre szinte aranyfényben ragyogott.

Minden elképzeléstől és meditációs képtől különbözött. Valóság volt. Egyaránt láttam nyitott és csukott szemmel is.

–  Megengeded, hogy megérintselek? – kérdeztem zavaromban.

– Persze – mondta mosolygó szemmel. Látszott, hogy megilletődöttségem mulattatja.

Meditációs ülésben ültünk egymással szemben. Összezártam nyújtott ujjaimat, és belenyúltam a képbe. Legnagyobb meglepetésemre nem csupán kép volt, hanem erőtér is egyben. Belenyúltam valamibe, ami áthatolható volt ugyan, de leginkább bizsergető elektromos mezőre hasonlított. Több volt, mint kép, élő energia volt. Olyan érzés mintha szappanbuborékokból álló habba nyúltam volna bele. Éreztem ahogy finoman birizgálja az ujjaimat a teste. Amit megérintettem, az nem egy emberi test volt, de nem is elképzelés vagy fantázia.

Meghökkenve rántottam vissza a kezem. 

 

A Karma Killer jóga gyakorlatai

 

Anamé program gyakorlat Miért vagy itt velem? – kérdeztem tőle. Csodálatos kisugárzása volt. A tekintélyt parancsoló nem jó szó, hiszen baráti volt és szeretetteljes. Nem parancsolt nekem semmit, csupán azzal amilyen volt és ahogyan jelen volt megmutatta, hogy létezik egy magasabb energiaszint, egy magasabb létforma, és hogy valami olyan van jelen, ami nagyobb, mint az emberi részem.

  • A gyakorlataid miatt. - Felelte Thot. Egyiptomban, a piramisokban együtt végzett gyakorlatainkra emlékeztél vissza. Ezek a gyakorlatok beindították az energia áramlást a testedben, feloldották és kitisztították az energia blokkokat. Így hozzáférhetővé vált az az energia, amit eddig ezek az energiablokkok lekötöttek, ezáltal regenerálódott a tested, és gyógyulhattak be a lelki sebeid. Ekképpen léphettél kapcsolatba egy magasabb energiaszinttel.

Ezeket a gyakorlatokat nevezem én ma Karma Killer jógának.

A kundalini erő egy eszköz, amit minden ember magában hordoz. A felemelkedés eszköze Azonban ehhez nem a csakrák megnyitásával, hanem csak specifikus és kontrollált módon lehet hozzáférni. Például lágy mozgás és jógalégzés segítségével a csakrák fokozatos tisztításával.

Bár a legmagasabb szinten tanultam és értek is a tradicionális jógához, én mégis inkább ezeknek a gyakorlatoknak az emlékéhez nyúltam vissza, mert éreztem a hívásukat és megtapasztaltam a hatékonyságukat. 

 

Kundalini etikett 3.: Mindig mutatkozzunk be!

 

– Ki vagy te?

– Te annak idején Poo-Tar-nak becéztél engem. Ez egy vicces elnevezés azokból az időkből, amikor még fizikai testben találkoztunk, mert akkor még én is fizikai testben éltem. Most azért jöttem el hozzád, hogy felkészítselek téged. Végig vezetlek egy folyamaton, hogy találkozhass a Mesterrel.

– Honnan jön a Poo-Tar elnevezés? 

– Ha tényleg ennyire részletesen érdekel, akkor íme: az esznai templom feliratában pA aA aA aA elnevezéssel jellemeznek engem. 

A nyelv ősi szabályai szerint ezt Poo-Tár-nak ejtik. Az a jelentése, hogy a három világ ura, ennek a krónikáját őrzi a templom felirata. Az ógörögben Hermész Triszmegisztosz, Egyiptomban pedig Thot a nevem. Dél-Amerikában Quetzalcóatl-nak neveznek. Nem csak ezek az elnevezések illetnek engem, ezen kívül sok más néven is ismerhetsz. A lényegem ugyanaz, a nyelvek és az elnevezések különböznek.

Időt kértem, hogy ezeket megértsem és mindennek utána járjak.

Mindezt nem én találtam ki, hiszen hogyan gondolkodhatom magamban olyan dolgokról, amikről nem is tudok? Tudhatok-e olyat, amit nem tudok? Kitalálhatok-e olyat, amiről nincs tudomásom? Én mindezt, akkor nem ismertem részleteiben. 

Mivel nagy barátja vagyok a logikának, ezért utánaolvastam mindennek, amit mondott. Thot, Hermész Triszmegisztosz, Tollaskígyó. Kisfiammal ellátogattunk a múzeumba, ahol a hieroglifákat és szimbólumokat más szemmel láttam. Most már megértettem, hogy Thot miért jelent meg első alkalommal úgy, hogy a két alkarja keresztezve volt. Hiszen ez a fáraók kéztartása. Az egyiptomi tárlaton a saját szememmel láttam a kígyó szimbólumot, ami Thot Isten feje fölé emelkedik két szárnyát kiterjesztve.

És valóban, mindent úgy találtam ahogy ő mondta. Thot Egyiptomban az erényes és beteljesült élet, az írás, a matematika, az olvasás és a beszéd művészetének oktatója. 

Dél Amerikában Quetzalcóatl a jó erkölcs, a tudás és a tanulás istene. Nevezik Tollaskígyónak is, és az egész világra kihat, amikor az összetekeredett Tollaskígyó felemelkedik. (Forrás: Wikipédia.) Ismerős?

Hát persze, hogy ismerős. Az alvó állapotában összetekeredett kígyót a hindu tanításban, a jóga és a kundalini jóga filozófiájában kundalini kígyónak hívják.

Ez általános és örökkévaló szimbólum. Ott van bennünk egy potenciális energia, ami fejlődésünk útján, jó erkölcs és tanulás, a világ és a belső világunk megismerése kapcsán felemelkedik. Ez a fejlődésünk útját szimbolizálja.

A leggyorsabb felfelé vezető utat.

 

Korabeli infógrafika

 

Hermész botja Hermész Triszmegisztoszhoz, fürdőszobai vendégemhez köthető a felemelkedés receptjének egy korabeli infógrafikája. Ez a szimbólum Hermész botja, ami a tökéletes gyógyítást jelképezi. (Forrás: Wikipédia.) Azért grafika, vagyis kép, mert a kollektív tudattalan csak a szimbólumok nyelvén ért. A szimbólumok univerzálisak, mert így át tudják hidalni különböző nyelvek akadályait.

Választhatod azt, hogy porban csúszó kígyóként mindig magad elé nézel és a múlandó, vagyis a külvilág, a mátrix vetített képe köti le a figyelmedet. Ennek a szimbóluma az összetekeredett kundalini kígyó, ami még nem aktív. De választhatod azt is, hogy ehelyett felfelé nézel és az örökkévalóval kapcsolódsz, ezt szimbolizálja a kundalini erő felemelkedése. Elindulsz fölfelé a saját evolúciód útján. 

A kép ismerős lehet, hiszen a jóga és a kundalini jóga filozófiájában így ábrázolják az ember energetikai térképét.

A két fő, jobb és bal oldali energiacsatorna, tekeredő kígyóként veszi körbe a középső energiavezetéket.

Ez a szimbólum természetesen megtalálható a buddhizmusban is. Vadzsrajána a mennydörgés útja, ami az ember szellemi fejlődését szimbolizálja. A jobb és a bal oldali ösvény összefonódásával egyenesen fölfelé vezet a tengelyben.

De még a Biblia is megemlíti:S az Úr így válaszolt Mózesnek: „Csinálj egy tüzes kígyót, s erősítsd egy póznára. Akit marás ért és rátekint, életben marad!” 

 

És hogy áll ehhez a tudomány?

 

Te mit gondolsz? Igen, eltaláltad!

A pszichológia tudománya szerint is magunkban hordjuk az emelkedés és az egység kódját, nem csak a jóga és a kundalini jóga filozófiájában. Mivel ott van bennünk a kollektív tudattalan. És ez az ellentétek feloldásának, az egységnek a területe. Jung szerint nagyobbak vagyunk, mint a tudatos részünk, mert a lelkünk a tudatos mellett a személyes tudattalanból és kollektív tudattalanból is áll. Jung is kapcsolatba került a tudattalannal, és őt is kifejező ősképek látogatták, amelyeket archetípusoknak nevezett el. És ő maga is jóga gyakorlatokat használt ahhoz, hogy ezekkel az ősi képekkel, vagyis archetipusokkal kapcsolódni tudjon. (Emlékek, álmok, gondolatok - Jaffé és Jung, 1961.) Én is ezen az úton mentem végig.

A kígyó bölcsessége is egy ilyen ősi kép, ami folyton felbukkan a kultúrtörténetben és a vallásokban is. 

 

Hogyan növessz szárnyat?

 

Mit jelenthet a két egymással szembenálló kígyó összefonódása? Mi a receptje annak, hogy földön csúszó kígyóként égi szárnyat növeszthessünk, vagyis a világ energiszintjéről egy magasabb enerigaszintre emeljük magunkat? 

Hermész botjának infografikája még arra is választ ad, hogy ezt hogyan csináld! Az ókori Görögországban a kígyós bot a világban ható ellentétek egyesítésének szimbóluma volt. A két kígyó a szembenálló, ellentétes minőséget képviseli, ezért gyakran az egyiket fehérnek a másikat pedig feketének ábrázolják. A boton a két kígyó egyesülve, összefonódva emelkedik.

Tehát a recept a következő: egyesítsd magadban a kettősséget! A különállás és a gyűlölködés helyett válaszd a feltétel nélküli szeretet egységét! 

A VII. században a caduceus a korai nyugati orvoslás szimbóluma lett. A valódi gyógyítást jelképezi. A betegség és a kétségbeesés helyett a teljességet és az egységet szimbólizálja.  

A jungiánus pszichológiában ugyanúgy igaz ez a szimbólum. Csak a fejlődés útját vállalva, a saját árnyékunkat elfogadva a két szemben álló kígyó, vagyis az ellentétek és a kettősség egyesítésével jutunk előre a saját személyiségfejlődésünk útján.

A Bibliában is megtalálható, hogy szeresd a felebarátodat, mint tenmagadat. Fogadd el és szeresd az árnyékodat, vagyis azokat a tulajdonságaidat, amelyeket magadban nem tudsz elfogadni és ezért másokra vetíted ki őket. Szeress mindenkit isteni szeretettel, feltétel nélkül. Így tud összefonódni benned a két emelkedő kígyó, vagyis a kettősség. Így tudod elérni azt a magasabb energiaszintet, amit szárnyakkal jelképez ez a szimbólum.

Emberként ez az egyetlen utunk. Ez az emberi fejlődés útja, és ez a kígyó emelkedésének útja is. A kígyó a földön csúszik egy földi világ megtestesítőjeként. A kundalini jóga szimbólumai azonban megmutatják, hogy aki a földön csúszik az képes arra, hogy megemelkedjen és égi szárnyat növesszen, meghaladja a föld energiaszintjét. Ennek szimbóluma a két kígyó összefonódása a jobb és a bal, a rossz és a jó, a gyűlölet és különállás megszüntetése az isteni egységben. Ezt jelenti a Mester élő szimbóluma. 

 

Akkor ez most igaz, vagy sem?

 

Ha szimbólum, akkor csak elképzelem? Felépítettem magamnak egy álomvilágot, amiben szimbolikus szellem alakok szálldogálnak? Én a helyedben most komolyan aggódnék, hogy hogy fogom teljesíteni azt, amit az Anamé életmód program kapcsán megígértem, azért mert ez a blog arról szól, hogy hogyan tudod az életedet a gyakorlatban a mindennapokban jobbá tenni. Hiszen mindannyian tapasztaltuk már, hogy az egységről és szeretetről szőtt álomképeink sokszor ütköznek a rideg valósággal. Hogy is hathat ki a mindennapok valóságára ez a sok elmeszülemény? Én is pont ezt gondoltam magamban, és én döbbentem meg a legjobban azon, hogy ezek az álomképek valóságos változásokat eredményeztek, és ráadásul nem is csak az én esetemben.

Az én rideg valóságom az volt, hogy számos gyógyíthatatlan betegség miatt kerekesszékben ültem, félig vakon, egy gép tartott életben és elkezdtek leállni a szerveim. Ha szárnyas kígyókról és az egységről szőtt ábrándképek hatására ez az állapot javulna, akkor a kórházakban ezzel gyógyítanának. A képzelgés ezt nem tudja megoldani, mivel az nem valóságos. Az az élő erőtér azonban, ami a folyamat közben körülöttem és bennem megjelent, valóságos volt és valódi hatást fejtett ki. Azokon a pontokon, ahol addig lezártságot, energiablokkot éreztem a testemben, elindult egy lágy és szeretetteljes mozgás, amit nem én indítottam. A testem magától mozgott és kioldotta ezeket az energiablokkokat. Ezt a jógában spontán kriya-nak hívják. Még véletlenül sem tévesztendő össze a kundalini szindrómával, amikor is a test óriási fájdalom és öntudatvesztés mellett, hetekig, akár hónapokig egyfolytában mozog. Ez a spontán mozgás annak volt a jele, hogy a testem egy magasabb energiaszintre került és azon dolgozik, hogy regenerálja önmagát. Valóban jobb testi állapotba kerültem, egészséges lettem, a lelkiállapotom és a tudatom pedig nyugodttá és békéssé vált. Számomra ez kézzelfogható és meggyőző bizonyítéka annak, hogy az Anamé Program és a Karma Killer jóga valódi pozitív hatást fejt ki és nem csak az én elképzelésem. 

 

A Mester

 

Pont úgy, ahogy megígérte, Thot felkészítésével és vezetésével később valóban végig mentem egy folyamaton, hogy találkozhassak azzal az élő energiával, amit ő „a Mesternek” nevez. Ez a folyamat negyven napig tartott. A Mester Jézus alakjában vette fel velem a kapcsolatot. Úgy, mint megtapasztalható és élő valóság, nem pedig úgy, mint vallási szimbólum. 

A kundalini energia eszköz. Jármű, amivel felemelkedhetsz és emberként kiteljesítheted önmagad. De onnantól, hogy ez a kígyó kiterjesztette a szárnyait és  felemelkedett onnantól már nem kundalini energia, hanem egy égi leáradás. A Mester ősképe. A kundalini energia helyett az Ő energiája kerül a fókuszba. Mi, az Anamé Program keretében ezzel az energiával dolgozunk, ezért is rövidítettük Anamé Programra a módszer régi nevét, ami Anamé Kundalini Program volt.

Ha ez a téma részletesebben érdekel, akkor ebben a Youtube videóban meghallgathatod.

 

Ezoterikus UFO roadshow

 

  • Honnan jöttél? – Kérdeztem tőle egy másik alkalommal. 
  • Egy magasabb energiaszintről. – Felelte

 

Sokféle változatban, de végső soron ugyanezt találtam a leírásokban is.

Tartják őt Istennek, Fáraónak, vagyis Istenkirálynak, földönkívülinek is, aki fénylő tojásban, aranyként ragyogó kőben érkezett, vannak, akik ezt űrhajónak vagy fényes aurának gondolják. 

Viszont, ha a jungiánus pszichológia szempontjából nézzük, akkor tisztább lesz a kép. Valójában a kundalini erő és a szárnyas kígyó egy szimbólum mindannyiunk kollektív tudattalanjában. Így könnyen érthető, hogy miért jelent meg ugyanez a tanítás és szimbólum a világ egymástól távol eső pontjain. Ugyanazok a tanítások megjelentek Egyiptomban, Dél-Amerikában, Görögországban és még sorolhatnám. Persze vannak olyan elméletek, hogy UFO ezoterikus tanítók turnézták körbe a Földünket, de én hajlok arra, hogy mindig voltak olyanok, akik megtalálták az utat fölfelé és kapcsolódtak ezekkel az örökkévaló szimbólumokkal a kollektív tudattalan szintjén. Így tudták lehozni az igaz tanítást a többiek számára, hogy ők is emelkedhessenek. Thot is ilyen volt egykor.

 

Mi ez az ezoterikus katyvasz?

 

„A legmélyebb réteg, amit elérhetünk a tudattalan feltárásával az, ahol az ember többé nem individuum, ahol a lelke kitárul és beleolvad az emberiség lelkébe... Ezen a kollektív szinten már nem vagyunk elkülönült egyének, itt mindannyian egyek vagyunk.” – idézet Carl Gustav Jung 1935-ös londoni előadásából. 

Kundalini erő, energia, Thot vagy Hermész Triszmegisztosz, égi leáradás és Jézus?! Mi ez az ezoterikus katyvasz az életemben és az Anamé Program történetében? 

Ezek élő szimbólumok, amik a felemelkedés útján vezetnek végig.

Ezt az ezoterikus katyvaszt kollektív tudattalannak hívják. Ami, az emberiség élő tudásának a tárháza. Hívják akasha-nak is. Ezen a szinten kapcsolatban vagyunk minden tudással és egymással is. Ez az egységtudat, amit a megvilágosodás tudatállapotának tartanak. Nem a dolgok összemosása, nem csupán egy jóga óra vagy egy jóga tanfolyam, hanem az emberiség evolúciója, ami a fénybe vezet. 

 

Megvan benned a kígyófaktor? 

 

Kígyót tartó nőHa azt hiszed, hogy ez a bejegyzés rólam szól, akkor tévedsz. Valójában rólad szól.

Ez mind te vagy Drágám! És ez a legnagyobb lehetőséged emberként. Te vagy ez a szárnyas égi lény, aki kiemelkedik a Föld porából. Te vagy az, akinek lehetősége van arra, hogy az elmédnek ne csak a tudatos részét, azt a pár százalékot használd, hanem a teljességét. Létrehozva ezzel egy átjárót magadon keresztül a fénynek, hogy a bolygónk felemelkedhessen. Jó kis feladat, ugye? :) A tudatunk tágul egyre kiteljesedettebbé válunk és ez lehetőség az égieknek arra, hogy szövetséget kössenek velünk és rajtunk keresztül tanítsanak és segítsék a világ fejlődését. Mindebben nem bábként, médiumként veszünk részt, hanem azáltal, hogy kibontakoztatjuk a legjobb képességeinket és teljes jogú társaikká válunk. 

Azért, mert a kundalini energia felemelkedik a gyökércsakrától a fejtetőnkig, ami az emberi fejlődés útját szimbolizálja. Arról azonban kevesen szólnak, hogy utána visszatér azért, hogy mindazt a tudást és bölcsességet, szeretetet és fényt visszahozzuk ide az anyagba, amivel utunk során gazdagodtunk.

Egy ember sem magáért fejlődik. A kollektív tudatalatti szintjén egyek vagyunk. Mindannyian egymásért és a világért teszünk.

Tegyünk együtt a világunkért és a fejlődésért! Kapcsolódj hozzánk te is budapesti jóga stúdiónkban vagy online! Itt találod az Anamé órarendet! 

Sokat írtam eddig is a csakrákról, az energiatestről, a kundalini jógáról és ezek mind olyan kifejezések, amik több magyarázatot igényelnek. 

A következő bejegyzésben szeretnélek téged végigvezetni a kundalini jóga elméletén. A kundalini erő jelenségét egyaránt vizsgálja a pszichológia és a tradicionális jóga is, ugyanakkor nagyon sok félelem és téves elképzelés kötődik hozzá úgy, hogy sokszor olyanok írnak róla, akik nem a téma szakértői. Éppen ezért szeretném Neked ezt sokat vitatott jelenséget bemutatni objektíven, de mégis érdekes módon a tudomány és a jóga szemszögéből. Anamé vélemények címen több, egymástól különböző megközelítést olvashatsz. Ismerd meg, hogy mi az én, azaz Anamé valódi véleménye! 

Érdekes lesz. Tarts velem!

A bejegyzés trackback címe:

https://anameprogrameletmod.blog.hu/api/trackback/id/tr9716261608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása