élet egy magasabb energiaszinten

Anamé Program életmód

Anamé Program életmód

Tervezd meg a 2021-es évet az Anamé Program tudatosság gyakorlatával

Energetikai összegzés, hogy felszabadultan indítsd az évet

2021. január 06. - Anamé

aname_blog_kep_uj_ev_aname_program_eletmod.png

 

Milyen nagyszerű lenne, ha 2021-ben minden nehézség varázsütésre eltűnne, ugye? Ha nem a Roxfortban végeztél Harry Potter évfolyamában, akkor viszont nincs mágikus trükk. Ez a varázslat csak a fejlődéseden keresztül, általad válhat valóra. Az igazi varázslat abban rejlik, hogy azzá válsz, akinek már megvan mindaz, amit valaha kért. 

Ez a blogbejegyzés támpontokat ad az Anamé Program egyik szellemi gyakorlatához, az energetikai összegzéshez. Ez azt jelenti, hogy megállsz egy pillanatra azon a ponton, ahol vagy, és végiggondolod az életedet. Ilyenkor megnézheted, hogy mik a nehézségeid, és azt is, hogy mit szeretnél befogadni az életedbe. Az energetikai összegző gyakorlat segít abban, hogy elengedd azt, ami negatív és nehéz, hogy be tudjon lépni az életedbe az, amit nagyon szeretnél és amire szívből vágysz. 

Ezt a szellemi gyakorlatot eddig csak a speciális tematikus kurzusainkon osztottuk meg, ahol az Anamé Program Karma Killer jóga gyakorlatainak segítségével mélyítjük el. Ott nem a gondolkodást használjuk eszközül, hanem jógalégzést és a mozgást. Ebben a blogbejegyzésben azonban szeretném mégis megosztani veled ezt a technikát, ami egy kicsit hasonlít a tematikus Anamé jógaórákon használt energetikai összegzéshez, csak itt a gondolatok és a tudat szintjén hatva.

Nem általánosságokban beszélek, hanem több szempontot is adok azért, hogy megtalálhasd azt, ami igazán a szívedből jön és személyre szabott a számodra. A saját listád elkészítéséhez szükséged lesz egy tollra és papírra vagy valamilyen digitális eszközre. Ez a lista lesz az alapja a saját, egyéni, személyre szabott életmódtervednek, amivel tudatosan, boldogan és önmagadat kibontakoztatva a legtöbbet hozhatod ki az életedből.

Kuckózz be kényelmesen egy teával és tarts velem! 

Ebben a blogbejegyzésben megmutatom, hogy:

  1. hogyan tudod a nehézségeket tudatosan és aktívan jóra fordítani. 
  2. ami már eleve jó az életedben, azt hogyan tudod megsokszorozni.

Jól hangzik, igaz?



Hogyan tudod a nehézségeket tudatosan és aktívan jóra fordítani

 

Te mihez kezdesz az életed fájdalmas, bosszantó, félelmetes vagy dühítő helyzeteivel?

a; Folyamatosan menekülök előlük.

b; Panaszkodom.

c; Nekem olyanok nincsenek (Vagy ha mégis, akkor letagadom őket).

d; Nem kell velük semmit kezdenem, mert mások tehetnek róluk. Ők kezdjenek velük valamit!

e; Addig pörgetem magam, míg meg nem találom a kiutat!

Az én életutam szuper kiképzés volt arra, hogy igazán nagy, fölém tornyosuló problémákkal találkozzam. Bántalmazó családba születtem súlyos betegen, és miután elmenekültem tőlük, hajléktalan lettem, ezután pedig eljutottam odáig, hogy kerekesszékben ütem félig vakon és egy gép tartott életben. Szó szerint haldokoltam. Ha szeretnék magamról jobb képet festeni, akkor azt mondanám, hogy rám az „e” jelzésű válasz volt jellemző. De nehogy elhidd! Valójában az összes többi is. Két diplomával, egy kicsit túlképzett módon szétagyaltam magam, hogy megtaláljam a kivezető utat a problémákból. A pszichológiához és a jógához fordultam. 

 

Patandzsali jóga szútra

 

És hogy hogyan jön ide a jóga? Úgy, hogy a jógik már az ősi időkben is keresték és meg is találták a receptet, hogy hogyan lehet magasabb energiaszinten, vagyis igazán boldogan élni.

A legmagasabb szinten képzett tradicionális jógaoktató vagyok: elvégeztem a Buddhista Főiskola jógaszakát, tanulmányoztam a különböző jógairányzatokat, többek között a hatha és a kundalini jógát, és szanszkritül is megtanultam. Eredetiben olvastam Patandzsali jóga szútráját, a jóga alapművét, ami több ezer évvel ezelőtt született. Bár csodálatos a magyar fordítás, azonban az eredeti szanszkrit szöveget olvasva tudtam igazán megérteni és átérezni a szöveg mondanivalóját és értelmét.

Biztos voltam benne, hogy amit ott leírtak, az ma is megvalósítható, hogy egy olyan receptet írtak le, ami segít abban, hogy magasabb energiaszinten élhessünk, azaz összeszedettebbek, ragyogóbbak és erősebbek legyünk minden nehézség közepette. Csakúgy, mint az anatómiai felépítésünk, az energiatestünk is nagyjából ugyanaz maradt, mint az ősi időkben volt. Így, ha ők megtalálták a receptet annak idején, akkor ez a recept ma is működik.

“Ártalmas gondolatok esetén az ellentétét kell átélni annak.” 

„A rejtett szenvek ellentevékenységgel kerülhetőek el.”

/Patandzsali jóga szútra Tenigl-Takács László és Farkas Attila Márton fordításában

Nem könnyű az idézet szövege, teljesen rendben van, ha nem értelmezhető számodra, hiszen nem a ma megszokott nyelvezet. A jóga szútra több fordítóját személyesen is ismerem, csodálatos emberek és tudósok, nagyra becsülöm őket. Én ugyan nem vagyok szakfordító, és a magyarázatom sem lesz olyan magasröptű, mint az övék, de én valahogy így fogalmaznám meg a saját szavaimmal ezt a mondatot:

A személyes szenvedésed feloldható, ha az ellenkezőjét cselekszed másokért.

Mit értek ez alatt?

Úgy lesz a legegyszerűbb, ha a saját listámon keresztül mutatom be neked, a saját példám tükrében, amit akkor használtam, amikor még sokkal nehezebb helyzetben voltam, és megoldásokat, kiutat kerestem, ahogyan te is keresed most ezeket a megoldásokat. Hiszem, hogy a személyes példa mindig jobban megvilágítja a dolgokat, mert nem száraz elmélet, hanem tapasztalati tény. 



Szeretetteljes család

 

Hogyan lehet a bántalmazó gyerekkort jóra fordítani? Biztos, hogy nem azáltal, hogy másokat hibáztatok, letagadom vagy panaszkodom miatta. Nagy szakértője vagyok a rossz módszereknek, mert hidd el, hogy mindent megpróbáltam. Nagyon szerettem volna, ha jól bánnak velem és szeretnek. Szomjaztam és éheztem a szüleim szeretetét. Mindent megtettem azért, hogy valahogy mégiscsak elnyerhessem azt. Azt gondoltam, hogy a rossz bánásmódot majd azt fogja az ellentétére fordítani, ha végre szeretnek. De valljuk be őszintén, hogy ritkán van az, hogy ha valakit üldözünk, hogy szeressen minket, mert szeretethiányunk van vagy nem bánt velünk jól, akkor ő majd azt fogja mondani, hogy hoppá, milyen igazad van! Köszönöm ezt az új szempontot és azt, hogy megvilágítottad számomra, hogy rossz úton jártam eddig. Mostantól kezdve máshogy fogom csinálni, mostantól kezdve szeretlek. Szép elméleti elképzelés, de az élet nem így működik. A számonkérés senkit nem hat meg.

De akkor mégis hogyan lehet ezt jól csinálni? Ha nem szeretnek, akkor annak az az ellentéte, hogy szeretnek, nem?

Nem. A szeretetlenség ellentéte az, hogy én szeretek. Szeretem azokat is, akik bántottak és szeretem azokat is, akik hasonló nehézségekkel küzdenek, mint én. Az képes elfeledkezni a saját fájdalmáról, aki túl tud lépni saját magán.

Nemcsak a korom miatt voltam gyerek, hanem a viselkedésem és a személyeskedésem miatt is. Szerencsére a Karma Killer jóga kidolgozása segített abban, hogy begyógyuljanak a lelki fájdalmaim és meggyógyuljon a testem, így szó szerint volt elég időm. Életben maradtam, felnőttem korban és lélekben is. Felnőttként úgy látom, hogy legszívesebben megráznám azt a kislányt, hogy ébredjen fel végre: „Borzasztó, ami veled történt, de hidd el, hogy sokan szenvednek ugyanígy. A kérdés az, hogy mit tudnál tenni értük? Mit tehetnél, hogy csökkenjen ez a fajta szenvedés?”

Amikor feltettem magamnak ezt a kérdést, akkor már közelebb voltam a megoldáshoz. Elvégeztem az ELTE pszichológia szakát, hogy segíthessek, és a Karma Killer jóga segítségével ingyenes lehetőségekkel támogattuk Halász Pálma alapítványát, az Élet-Érték Alapítványt, segítve a családon belül belüli erőszak áldozatainak testi és lelki felépülését.



Pozitív mantrák

 

aname_blog_pozitiv_mantra.pngGyerekkoromban sokat átkoztak engem, és éreztem, hogy ezek mantraként dolgoznak azon, hogy beteljesítsék az életemben a negatív dolgokat. Előző blogbejegyzésemben már írtam arról, hogy óriási felismerés volt számomra, hogy amikor hajléktalanként a veseelégtelenség végstádiumában és más súlyos betegségektől szenvedve haldokoltam, akkor eszembe jutott ez a két átok, amit a legtöbbször hallottam. „A szüleidnek sem kellettél, ezért én is kiteszlek az utcára!” „Miért nem haltál meg, amikor megszülettél?” Mindkét mantrát valóra váltottam, hiszen rengeteget hallottam őket. 

Ilyenkor azonban mégsem az a kézenfekvő megoldás, hogy innentől csak dicsérjenek, hanem az, hogy megtalálom az átkok ellentétét, vagyis a pozitív mantrákat, amiket én adhatok másoknak. Ezért is fontos és öröm a számomra, hogy az Anamé Program vezetett meditációi igazán pozitív, lélekemelő, szeretetteljes megerősítéseket tartalmaznak. Nagy gyógyír volt számomra az is, amikor megszületett a kisfiam, és minden nap többször is elmondhattam neki, hogy „Nagyon szeretlek, te csodálatos kicsi lény! Nagyon örülök, hogy megszülettél és itt vagy velünk a Földön.”



A test regenerációja

 

A Karma Killer jóga kidolgozása és a gyengébb fizikai állapotban lévők, illetve a kezdő jógások számára is végezhető jógagyakorlatok napi szintű rendszeres végzése segített engem abban, hogy felépüljek a betegségeimből. De itt is felmerül a kérdés, hogy hogyan lehet jóra fordítani azt a sok fájdalmat és szenvedést, amit testileg átéltem? Jelenleg tökéletesen egészséges vagyok, de azáltal, hogy az én szenvedésem véget ért, minden pillanatban tudatában vagyok annak, hogy a világban ez még nincs így. Ezért szeretnék tenni azért, hogy csökkenjen ez a szenvedés.

Ezért is dolgoztam az egészségügyben a SOTE 1. számú Transzplantációs és Sebészeti Klinikáján, egészségpszichológusként, és ezért is jelentenek számomra sokat a visszajelzéseitek, hogy a Karma Killer jóga gyakorlatainak segítségével valóban elérhető az a magas energiaszint, amin a testetek regenerálódik. Ezenkívül az alapítványukon keresztül támogattam egykori betegtársaimat, a transzplantált gyermekeket, azzal, hogy minden médiamegjelenésem tiszteletdíját 100%-ban nekik utaltattam át.



Meleg otthon és étel

 

Szerintem ráéreztél ennek az ízére. Valószínűleg, ha nem mondok semmit, akkor is tudod folytatni a sort te magad is. Igen, voltam hajléktalan, éheztem és fáztam is. Szerinted ezt hogyan lehet az ellentétére fordítani? Ha rendszeresen olvasod a blogbejegyzéseimet, akkor már biztosan te is tudod a választ, hiszen az előző posztomban már írtam arról, hogy rendszeresen támogatom a hajléktalanokat pénzzel és tárgyi segítséggel egyaránt, eddig kb. egy millió forint értékben.

A nehézség mint tréner

Ugyanakkor fontos, hogy tudd, hogy a személyes példám nem azt jelenti, hogy fényezni akarom magamat. Sőt, ha nem lett volna ennyi nehézségem, lehet, hogy ez a szándék és ezek a tettek feleennyire sem valósulnak meg. Nem jó vagyok, hanem inkább előrelátó, aki felelősséget vállal a tetteiért. Tudom, hogy sok a szenvedés a világban, mert én is átéltem, ezért nem tudok megállni, mert tudom, hogy mennyien szenvednek. Előre tartok ahelyett, hogy kényelmesen ácsorognék. Mert ha kényelembe is helyezném magam az úgynevezett személyes életemben, a szenvedés a világban nem állna meg. A nehézségeink a legjobb trénereink is egyben, és én igyekszem kihasználni a nehézségek adta lehetőségeket, ami nem tesz jobb emberré bárki másnál, azonban jelentős változásokat eredményezett. Minden pillanatban hálás vagyok, mert az életem jelenleg jóval könnyebb, mint annak idején volt, de ez nem jogosít fel arra, hogy elfelejtsem azt, hogy honnan jöttem. A Karma Killer jóga módszerével a múlt sebei be tudnak gyógyulni. A történet megmarad, én is emlékszem a múltamra, de azért, hogy ezek az emlékek ne fájjanak, érdemes az ellentétüket erősíteni, és ezen dolgozni minden pillanatban. Minden ember élete mestermű. A tied is. 



Az életed nehézségeinek jóra fordítása

 

Az emberi szív a legnagyobb erő, és a legerősebb, legtökéletesebb eszköz. Adni mindig képesek vagyunk. A legkisebb adomány, néhány jó szó, egy mosoly, az együttérzés, ami nem sajnálkozást, hanem szeretetteljes kapcsolódást jelent, mind képes arra, hogy ne csak mások sebeit, hanem a saját sebeidet is begyógyítsák.

Úgy tűnik, nincs ráhatásunk arra, hogy mások hogyan viselkednek velünk, és annak sincs értelme, hogy üldözzük őket azért, hogy kompenzáljanak bennünket, és bánjanak velünk úgy, ahogy szerintünk azt megérdemelnénk. De arra mindig van ráhatásunk, hogy mi jók legyünk másokhoz és tegyünk másokért. A nehézségeim nem kárpótlásra jogosítanak fel, hanem arra, hogy tegyek azokért, akik hozzám hasonlóan szenvednek. Ha sok volt a nehézség a múlt évben, akkor lehetőséged van befogadni ezt a tapasztalatot a szívedbe ahelyett, hogy letagadnád vagy eltávolítanád magadtól. Amikor pedig befogadod a szívedbe, akkor magadon keresztül át tudod fényesíteni és jóra tudod fordítani. Szembenézve a nehézséggel, azt tudod neki mondani: „Értékes tapasztalat vagy a számomra! Köszönöm, hogy tanulhattam belőled, és köszönöm, hogy lehetőséget adsz nekem arra, hogy túllépjek magamon és azzá váljak, aki valójában vagyok. Fényes, szeretetteljes szellemi lénnyé.” 

Minden nehézségünk, minden fájdalmas emlékünk folyamatosan mellettünk áll, a személyes terünkben. Hozzánk tartoznak, nem tagadhatók le, azonban átalakíthatjuk őket, sőt dolgunk is, hogy ezt megtegyük, hiszen amíg nem tesszük meg, addig szenvedünk tőlük. A személyes terünkből egyfajta kisugárzásként kihatnak az emberi kapcsolatainkra, a sorsunkra, az egész életünkre. Ezeket a nehézségeket azonban jóra lehet fordítani. Ezáltal megváltozik a kisugárzásunk, az emberi kapcsolataink, a gondolataink, az érzéseink és a sorsunk. 

Ha már próbáltad az Anamé jóga gyakorlatait valamelyik jógastúdiónkban Budapesten vagy online, akkor biztos te is tapasztaltad, hogy a jógalégzés és az Anamé jóga gyakorlatai milyen átalakító erővel bírnak, hogy hogyan változik meg a kisugárzásod és ezáltal az életed. Ha még nem, és szeretnéd magad is megtapasztalni az Anamé Programnak és a csakratisztításnak (De fontos, hogy nem a csakrák megnyitásának!) ezt a hatását, az Anamé órarenden keresztül tudsz bejelentkezni online óráinkra és tanfolyamainkra.



A tudatosság gyakorlat, energetikai összegzés

 

pexels-ann-nekr-5797903.jpgA tudatossági gyakorlat első része egy személyre szabott és csak rád jellemző lista összeállítása arról, ami a te életedben nehéz, és ezért szeretnéd megváltoztatni. Ez a lista a te aktuális állapotodra és körülményeidre vonatkozik, és megmutatja azt is, hogy mi az, amit 2021-ben áldásként szeretnél befogadni az életedbe. 

 

1; Állítsd össze a listádat! 

Azt kérem tőled, hogy írd össze, hogy mik azok a nehézségek, amiken szeretnél segíteni, amiket szeretnél jóra fordítani. Ez lesz az alapja, annak, hogy megtaláljuk a személyre szabott megoldást, a vezérfonalat. Kezdd a legnehezebb, legsürgetőbb, legfájdalmasabb dolgokkal, és innen haladj az egyre kisebbek felé. Minden szót úgy írj le, hogy közben pozitív maradsz és nyitott arra a lehetőségre, hogy ezek a nehézségek általad, a szíved ereje által jóra fordulhatnak.

 

2; Fordítsd az ellenkezőjére

A tudatosság gyakorlat második részeként, amikor kész vagy a listával, nézd végig friss szemmel. Gondolod végig, hogy hogyan lehet az ellenkezőjére fordítani ezeket a nehézségeket, azaz hogyan tudsz adni másoknak, akik hasonló nehézségektől szenvednek. Így múlik el a fájdalom a saját történetedből.

Olvasd át a listádat, és pontonként írd le, hogyan tudod a nehézségek ellentétét megvalósítani mások életében. Írd le, hogy mit tudsz tenni másokért! Ezáltal elkezdesz dolgozni azon is, hogy a személyes tered fényes és tiszta legyen. Így nemcsak a saját szenvedésed szűnik meg, hanem a világ világossága és orvossága is leszel egyben. Hidd el, ehhez megvan benned minden! Ezek a nehézségek azért vannak itt veled, hogy kihozzák belőled a jóságot és a nagyságot.



Négy tipp a jó megsokszorozásához

 

Szerencsére az életünkben nem csak nehézségek vannak! Jó, ha tudatosan megállunk egy pillanatra, és észrevesszük azt az áldást, amiben részünk van. A következő négy tipp nemcsak észrevenni segít a jót az életedben, hanem megsokszorozni is. 

 

aname_blog_megsokszorozodas.png1; Hálaadás gyakorlat

Az életünk nem fekete vagy fehér. Minden nap találhatunk nehézséget és örömet is az életünkben. A hálaadás gyakorlatnak az a pozitív hatása, hogyha az örömre koncentrálsz, akkor az öröm erősödik fel az életedben. 

Negatív gondolkodásra vagy hiánytudatra senkit sem kell tanítani, ez olyan, mintha mindenkinek remekül menne magától is. Hiszen sokszor félünk, aggódunk, a hiányra és a nehézségre koncentrálunk, pedig a folyamatos negatív gondolati köröktől nem oldódnak meg a nehézségek.

Számomra nagyon nehéz volt a pozitív dolgokra koncentrálni akkor, amikor sok volt az életemben a félelem és a fenyegetően fölém tornyosuló nehézség. Azokban az időkben nekem nagyon sokat segített a hálaadás gyakorlata, mert megtartotta a figyelmemet az életem pozitív dolgain, és idővel átalakította a beállítottságomat. 

 

Megosztom veled, hogy én hogyan csinálom:

  1. Megfogalmazom, hogy miért vagyok hálás, és hangosan ki is mondom. Ilyenkor nemcsak felsorolom, hanem át is élem igazán, szívből örülve.
  2. Ezután adok magamnak pár perc időt arra, hogy átélhessem azt az áldást, ami fentről sugárzik, és belép a fejtetőmön, a koronacsakrámon keresztül a testembe. Feltölt fénnyel, és mindent megad, amire szükségem van.
  3. Ezután ez a fény rajtam keresztül kisugárzik a szeretteimre, vagyis rátok, a Karma Killer jóga gyakorlóira és az egész világra. Látom magamban, hogy minden problémátok megoldódik, hogy boldogok vagytok, örültök, és mindenetek megvan, amit csak szeretnétek. Senki sem különálló sziget, egyek vagyunk. Összetartozunk. Amikor elképzelem, hogy boldogok vagytok, akkor az én boldogságom is megsokszorozódik.

 

2; Az öröm megosztása

Életem első felében nagyon sokat jártam orvoshoz. Ez sosem volt rövid program, mert minimum fél napot, vagy akár egy napot is tartott reggeltől estig. Üldögéltem a váróban, és hallgattam a betegtársaimat. A téma sosem változott, a beszélgetés mindig a betegségekről szólt. Megosztották egymással azt, hogy mi bajuk van és mennyire fáj. Mintha egyfajta verseny lett volna, hogy kinek a betegsége a legsúlyosabb. Sajnos ez olyan versengés, amiért nem jár érem vagy kupa. Sőt, pont ellenkezőleg. Minél többet beszéltek a betegségről, annál inkább magukénak érezték, összefonódtak vele. Ne érts félre, én aztán tudom, hogy ezek a betegségek mennyire súlyosak és fájdalmasak voltak, és teljes szívemből együttéreztem velük.

Egyszerűen csak arra gondolok, hogy ha valaki egész nap erről beszél, akkor egyre nagyobb helyet tölt ki a gondolataiban és az életében a nehézség. Aminek hangot és energiát adunk, az felnagyítódik az életünkben. Milyen nagyszerű lenne, ha az örömet tudnánk felnagyítani és megsokszorozni! Ezért tudatosan kialakítottam egy szokást magamban. Mindig a boldogságomról vagy az örömről beszéltem, ha rólam volt szó, és igyekeztem minél kevesebbet panaszkodni. Ezzel nem letagadni akartam a fájdalmaimat, csupán úgy használtam a szavaimat, a figyelmemet és a gondolataimat, mint egy nagyítót. Azt szerettem volna, hogy a jó dolgokat nagyítsa fel, és bíztam abban, hogy a mondandóm talán a másikat is a saját öröme megosztására hangolja. Te hogy vagy ezzel? Milyen érzelmeket állítasz a mondandód középpontjába?

 

3; Jótékonyság

A legkevesebből is lehet adni, még akkor is, ha csak jelképesen. Nekem ez a módszer mindig működött. Pszichológusként és jógaoktatóként tudom, hogyha adunk, az azt üzeni a belső világunknak és a tudatalattinknak, hogy van miből adnunk, azaz bőségben élünk. Még akkor is, ha a bőség relatív. Ha a legkevesebbet is bőségnek értékeljük és nem hiánynak, az olyan, mint az öröm megosztása a panaszkodás helyett. Az adakozással azt üzened a saját belső világodnak, hogy bőség van. Nem kell félni, nem kell aggódni az anyagi nehézségek miatt. Ilyenkor a tetteiddel a bőséget állítod a középpontba, annak megfelelően cselekszel, ezáltal az sokszorozódik meg, nagyítódik fel.


aname_blog_kep_-aname_kor2.png

 

4; Anamé körök

A Karma Killer jógának és az Anamé Programnak 2015 óta vannak ingyenes gyakorlatai. Nagy öröm számomra, hogy ezeket nem csak egyedül végzitek otthon, hanem közösségek alakultak szerte a világon, akik együtt végzik a gyakorlatainkat. Ezeket a köröket minden erőmmel támogatom konferenciával, ingyenes hanganyaggal, mentorálással és közös gyakorlással is. Ezekben a körökben a tagok megosztják egymással a fejlődésük örömét, így az öröm és a fejlődés megsokszorozódik egy olyan szeretetteljes légkörben, amelyre minden ember vágyik. Köszönöm nektek, hogy közösséget alkottok és együtt gyakoroltok! Ha szeretnél csatlakozni ezekhez a teljesen ingyenes Anamé körökhöz, akkor itt találsz minden információt. 

Bízom benne, hogy át tudtam adni számodra azt a szemléletmódot, amivel a nehézségek boldogsággá alakíthatóak át. Őrizd meg a listádat, mert arra is jó lesz, hogy aktiváld a szándékodat, és csodálatos új lehetőségeket vonzz be az életedbe. A következő blogbejegyzésemben bővebben is kifejtem majd, hogy mit értek ez alatt, és írok bővebben a kristályokról is. Mi az Anamé Programnál ugyanis a csakrák tisztításához energetizált kristályokat is használunk, csakratisztító karkötők és más energetizált kristályok formájában.

Nagyon köszönöm, hogy velem tartottál, és várom a visszajelzésedet! Örülök, hogy a blogbejegyzéseimen keresztül kapcsolódhatunk. Ha pedig elgondolkodtatónak vagy hasznosnak találod az írásaimat, akkor kérlek oszd meg másokkal is! 

 

Szeretettel,

Balázs Valéria Anamé

A bejegyzés trackback címe:

https://anameprogrameletmod.blog.hu/api/trackback/id/tr4416375162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása