élet egy magasabb energiaszinten

Anamé Program életmód

Anamé Program életmód

Az Anamé Életmód vírusirtó koktélja az orvosi Covid protokoll gyógynövényeit is tartalmazza

Anamé Életmódprogram és Karma Killer jógatippek a kiegyensúlyozott, magas energiaszintű életért

2022. február 16. - Anamé

aname_program_covid_immunero_si_te_s.jpg

Az Anamé Program életmódról szóló blogbejegyzéseiben szeretek aktuális témákról is írni, olyan témákról, amik nem csak engem foglalkoztatnak, de téged is érdekelhetnek. Több visszajelzést is kaptam, amiből világossá vált számomra, hogy bizony kíváncsiak vagytok arra, hogy én mit teszek a mindennapokban az egészségem érdekében, és mi a véleményem a koronavírusról, úgyhogy ebben a blogbejegyzésben erről is szó lesz a vírusirtó koktélrecept mellett. Sőt egy érdekes tudományos felfedezést is szeretnék megosztani veled, amiről lehet, hogy még nem hallottál. 

 

Mi az igazság a járvánnyal kapcsolatban? 

 

Sok álláspont létezik a járvánnyal kapcsolatban, sőt vannak összeesküvéselméletek is. Egyesek szerint a vírus nem létezik, mások viszont annyira rettegnek még a gondolatától is, hogy teljesen megbénítja az életüket. Én miben hiszek? Szerintem mi az igazság? 

Én abban hiszek, hogy abban van a személyes felelősségem, hogy tisztán tartsam a tudatomat. A tudatom tisztántartása ugyanúgy része a testi és lelki egészségemnek, mint a Karma Killer jóga csakratisztító és -energetizáló gyakorlatainak végzése, és a testem egészséges, tápanyagban gazdag ételekkel való  táplálása. Ezért amikor végletekkel találkozom, úgy mint hivatalos és nem hivatalos álláspontok, akkor sem az egyik, sem a másik irányba nem fogok elmozdulni. Csakis egyetlen irányba mozdulok. Felfelé. Azaz a magasabb világok, a szeretet és az egység irányába. Számomra ez a fejlődés útja - a fejlődésemet nem szolgálja az elméletek gyártása vagy akár az, hogy igazságot tegyek köztük

Mint mindenkinek, nekem is vannak személyes preferenciáim, amelyek az én saját életemre vonatkozóan a legmegfelelőbbek a számomra. Jól érzem magam velük. Azonban szerintem mindig gyanús az, amikor egy vezető a személyes hiedelmeit, véleményét szajkózza. Én nem attól fogom magabiztosnak érezni magamat, ha másokat megpróbálok meggyőzni a saját álláspontom igazáról. Nem ettől válik igazzá valami. 

Én szeretném megadni neked a választás szabadságát, hiszen nincs jó vagy rossz döntés, csak döntés van. Így akármilyen döntést is hozol, én támogatlak minden erőmmel, mert érted vagyok itt, azért, hogy támogassalak a belső fejlődésed útján. 

Szabad emberként mindenki maga hozza meg a döntést és maga vállalja a következményeit is. A szellemi úton ez egy nagy igazság. Hagyni, hogy más hozza meg a döntést helyettünk vagy mást hibáztatni a döntéseink következménye miatt a könnyebbik, kényelmesebb útnak tűnhet, ilyenkor azonban nem hogy nem haladsz, nem fejlődsz, de még vissza is tartod magad a fejlődés lehetőségétől. Ha a valódi szellemi úton szeretnél járni, akkor itt az ideje, hogy szabad emberként hozz döntéseket és vállald a felelősséget az életedért, mert erről szól a belső fejlődés, így fogsz tudni előre haladni a szellemi úton is. 

Ugyanígy nem hiszek a félelemben sem. A félelemnek sok arca van, de mivel az életem első felét folyamatos félelemben töltöttem, megtanultam felismerni magamban és a világban is. Ha félek attól, hogy beoltassam magam, az oltástól rettegek. Az is lehet, hogy a vírustól tartok, esetleg éppen attól, hogy anyagilag hogyan érint ez az időszak. Ez mind ugyanazon alapul: a félelmen. Megtanultam, hogy kell kiemelkedni a félelemből, és rengeteget dolgoztam azon, hogy ne ezt válasszam többé. Mert van lehetőség választani, annak ellenére, hogy a félelmeink pont az ellenkezőjéről igyekeznek meggyőzni bennünket. 

Karma Killer jógatippek 

 

rekeszizom_gyakorlat_ingyenes_jo_ga_gyakorlat.jpgA félelem, a stressz ráadásul gyengíti az immunrendszerünket is. Az amerikai Mayo Klinika az ELTE Affektív Pszichológia Tanszék munkatársaival együttműködve az elsők közt ismerte fel, hogy a járványtól való félelemnek és a rendkívüli helyzet okozta stressznek komoly egészségügyi következményei lehetnek. Ezért a szakemberek azt javasolják, hogy:

  • használjunk hasi-rekeszi légzést, 
  • meditáljunk a jobb alvás és a jobb közérzet érdekében,
  • figyeljünk önmagunkra, 
  • táplálkozzunk megfelelően, 
  • aludjunk elegendő mennyiségben és minőségben,
  • és mozogjunk, hogy az immunrendszerünk jól működjön. 

Ha még nem része a mindennapjaidnak az irányított, tudatos légzés, a meditáció, akkor próbáld ki az Anamé Programban ingyenesen elérhető Karma Killer jóga alapgyakorlatait. Ha pedig érdekel az immunerősítő, vírusölő koktél receptje, akkor mindenképp olvass tovább! 

Miért fontos az immunrendszer erősítése?  

 

Emlékszel a Világok harca című filmre, amiben megpróbálták leigázni az emberiséget a földönkívüliek? SPOILER ALERT! Nyugi, túlélte az emberiség, mert helyettük a támadókat igázták le. Igaz, nem éppen az emberiség, hanem néhány aprócska lakója a Földünknek: egy baktériumfajta, amire az ember már immunis volt, de a Földre érkező idegenek számára halálosnak bizonyult. Ők ugyanis nem tudtak védekezni ellenük, mert nem voltak hozzászokva ezekhez a kis betolakodókhoz. Ránk nézve persze már nem voltak halálosak, mi már megtanultunk velük együtt élni. A film az azonos című könyv alapján készült, amit 1898-ban írt H.G. Wells. Akkor ez a fordulat a baktériumokkal elég légből kapottnak tűnt. Manapság azonban ezt bizonyára már másképpen látjuk, hiszen a saját bőrünkön tapasztaltuk ezt meg a világjárvány hatására. Ennek következményeképpen pedig újra kellett gondolni az életünket több szempontból is. Az egyik ilyen szempont az immunrendszer erősítése, hiszen egy jól működő immunrendszer sokkal hatékonyabban veszi fel a harcot az új vírusokkal és baktériumokkal szemben is. Azzal pedig bizonyára mindenki egyetért, hogy ha a tudományos-fantasztikus filmekben a vírusok és baktériumok képesek kiirtani egy egész Csillagközi flottát, akkor nem árt, ha felvesszük néha a maszkot és fertőtlenítjük a kezünket, amikor szükséges.  

Számomra az immunrendszer erősítése mindig is fontos téma volt, hiszen én igencsak hátrányos helyzetből indultam. Eleve súlyos betegen születtem és folyton elkaptam valami fertőzést kiskoromban. Erre az orvostudomány válasza akkoriban az antibiotikum volt. Úgy szedtem az antibiotikumot minden kis köhintésre, mintha cukorkát ettem volna, nem csoda hát, hogy egyre rosszabbul lettem. Ma már tudjuk, hogy az antibiotikumkúra kiirtja a bélflórát, ami az immunrendszer gyengüléséhez és további súlyos problémákhoz vezet. Így lettem én is egyre betegebb és betegebb. Az orvosok mind azt mondták, hogy rajtam már semmi sem segíthet, nem kerülhetem el a kerekesszéket, sőt egy idő után úgy leépül majd a testem, hogy egy gép fog életben tartani. Én ezt szerettem volna elkerülni, ezért természetgyógyászhoz is elmentem, de ott is csak megerősítették azt, hogy rajtam már csak a csoda segíthet. 

A természetgyógyásznál tett látogatásom mégis maradandó élmény volt a számomra. Béky Lászlóra esett a választásom, aki igen neves a szakmájában. Nagyon szimpatikus és tiszta embernek láttam őt. Amikor először beléptem a rendelőjébe és helyet akartam foglalni, rögtön azzal kezdte, hogy abba a székbe ne üljek, ami az íróasztal mellett van, mert abba csak a rákos betegek szoktak ülni. A rák pedig egy fertőző betegség, mert vírusok okozzák.

Hagyjál már ezekkel az EZO áltudományos megjegyzésekkel! - gondolhatod magadban. Azonban ez közel sem EZO és nem is áltudományos megközelítés. Azt a felfedezést, hogy a rák kialakulása vírushoz köthető (RSV), 1966-ban még Nobel-díjjal is jutalmazták, pontosabban Peyton Rous-t, aki ezt a felfedezést tette.1

Ez az elejtett félmondat újra eszembe jutott, amikor a SOTE Transzplantációs Klinikáján ültem transzplantált sorstársaim között vérvételre várva, hogy elvégezzék azt a vizsgálatot, ami megmutatja, hogy jelen van-e a szervezetemben a Helicobacter pylori baktérium. Az orvostudomány szerint ez a baktérium felelős az emésztőrendszeri gyulladások és az azok talaján kialakult fekélyek nagy részéért, sőt növeli az emésztőrendszeri tumorok kockázatát is.2  A teszt szerencsére negatív lett. De ezek az információk még inkább megerősítették bennem később azt az elképzelést, hogy az immunrendszerem erősítésével talán felvehetem a harcot ezekkel a betegségekkel szemben akkor is, ha baktériumok és vírusok okozzák.  

Az élet úgy hozta, hogy néhány évvel ezelőtt újra találkozhattam Béky Lászlóval, amikor felfigyelt az Anamé Program eredményeire és meghívott a beszélgetős műsorába vendégnek. Nagyon jó volt vele találkozni és szeretetben kapcsolódni, beszélgetni vele. Ez a találkozás azzal is szembesített, hogy milyen más ember voltam akkor, amikor gyengén, az életért küzdve és tele félelemmel felkerestem őt. Aki akkor voltam, az az ember meghalt valahol útközben, miközben az egészségemet kerestem. Mert az az egészséges ember, aki ma vagyok, egészen más hozzáállással és tulajdonságokkal bír. 

aname_program_kurkuma_hata_sa.jpg

Az Anamé Program immunerősítő receptje és ami mögötte van

 

Ha neked is fontos a testi, lelki, szellemi egyensúly, akkor bizonyára a velünk való gyakorláson kívül egyre inkább odafigyelsz arra is, hogy szeretetteljes szokásokat alakíts ki. Talán már az Anamé Életmód kihívásokat is kipróbáltad, amelyek abban segítenek, hogy mélyebb, szeretetteljes szinten kapcsolódj önmagaddal, a testeddel, felfedezd a benned rejlő értékeket, az étel tápláló minőségét az élvezeten túl, és az otthon töltött idő minőségére és a környezetedre fordított figyelem fontosságát. 

Az Anamé Életmódprogram lényege a komplexitásában rejlik. Én a saját életemben azt tapasztaltam, hogy bár a táplálkozás sokat segít, de igazán csak a csakraspecifikus Karma Killer jógagyakorlatok kidolgozását követően, napi rendszeres gyakorlás mellett kezdett javulni az állapotom. Az pedig nem kis dolog, mert több halálos betegségből épültem fel a vesetranszplantáció és a klinikai halált követően, és ma már tökéletesen egészséges vagyok. Az orvosok csodának könyvelik el, mert ők más jövőt jósoltak nekem. 

Azóta is folyamatosan bővítem a tudásomat az egészséges táplálkozás területén, mivel számomra nagyon fontos, hogy naprakész legyek. Szabadidőmben hangoskönyveket hallgatok; főleg amerikai tanulmányokat olvasok ebben a témában. Ez jó hobbi, mert nagyon elkötelezett vagyok a tanulás mellett. Szerintem ha valaki emberekkel foglalkozik, akkor fontos, hogy folyamatosan képezze magát. Ezért végeztem el a Buddhista Főiskola öt éves képzése során a jóga szakot, ami ma Magyarországon a legmagasabb szintű jóga képzésnek számít. Megtanultam szanszkritül, hogy eredetiben olvashassam a jóga szövegeket. Majd elvégeztem az ELTE pszichológia szakát is. Folyamatosan képeztem magam a jóga és a táplálkozástudomány területén Amerikában és Indiában. Ez azért fontos a számomra, mert így sokkal inkább tudok neked segíteni, támogatni a fejlődésed útján, nekem pedig ez a szolgálat az elsődleges az életemben. 

Szívesen írok az egészséges táplálkozásról és életmódról, hiszen nagyon szeretek enni, azt pedig még inkább élvezem, ha egy étel egészséges és könnyű is. Azt azonban tudnod kell, hogy annak ellenére, hogy Amerikában tanultam táplálkozástudományt a Hippocrates Intézetben, nem vagyok képzett dietetikus. Így a következő vírusirtó koktél receptje nem minősül orvosi tanácsnak vagy gyógykezelésnek. Nekem bevált, és a szakirodalom szerint is hatékony ez a recept. 

 

Immunerősítő és vírusirtó koktél - Anamé Életmódprogram recept 

 

Ez a koktél az évszázadok alatt bevált népi gyógymódok (mint például a fokhagyma, a gyömbér és a citromlé gyógyításban való használata) és a modern orvostudomány szerelemgyereke. Bizony, a modern orvostudományé is, hiszen a receptben használt fekete köménymag, a kurkuma és a méz orvosi ajánlásként szerepel az FLCCC3 által kiadott Covid-fertőzés elleni protokollanyagban

Vírusirtó koktél 

 

vi_rusirto_kokte_l_aname_program.jpgHozzávalók: 

  • 1 gerezd fokhagyma 
  • ⅓ teáskanál apróra vágott gyömbér
  • ⅓ teáskanál apróra vágott kurkuma gyökér 
  • ⅓ teáskanál darált fekete köménymag
  • 1 teáskanál méz (ha nem ellenkezik a vegán szemléletmódoddal) 
  • 1 teáskanál frissen csavart citromlé

Elkészítés: 

A hozzávalókat turmixold össze egy kis vízzel, amíg a keverék egyneművé nem válik, és fogyaszd minden nap. 

A víz mennyisége mindig nagy kérdés a számomra. Mert ugye van ez a furcsa egyenlet: ha kevés vízzel turmixolod össze, akkor könnyebb lehúzni a keveréket, azaz nem szenvedsz tőle sokat, amíg megiszod. Az egyenlet másik oldalán pedig az a nagy igazság áll, hogy minél kevesebb vizet teszel bele, annál intenzívebb az íze, vagyis annál nehezebb meginni. Én azt javaslom neked, hogy kísérletezd ki, hogy számodra mennyi az ideális vízmennyiség, de azért 2 litert nem javasolnék, hogy aztán egész nap ezt a koktélt iszogasd. Mert lehet, hogy a hatása jó, de azért az íze talán kevésbé. 

Természetesen a gyömbért és a kurkumát porral is helyettesítheted, mert néha nehéz hozzájutni a gyömbérhez és a kurkumagyökérhez. Ha lehet, a fokhagymát viszont ne helyettesítsd porral, mert minél több az élő nyers összetevő a turmixban, annál hatékonyabb.

Fontos: ha túl intenzívnek érzed az ízét vagy a hatását, azaz ha kényelmetlen testérzeted támadna tőle, az nem azt jelenti, hogy a gyógynövények károsak lennének, hiszen főzéshez is használjuk őket. Csupán azt jelenti, hogy nem vagy hozzászokva, ezért érdemes kisebb adaggal kezdeni, mint amit én megadtam. 

Szabad ezt? 

Egy ilyen koktélreceptnél felmerülhet az a kérdés, hogy meg merjem-e inni ezeket az összetevőket. Elárulom neked, hogy ha valaki főz otthon egy indiai curry-t, akkor simán megeszi ugyanezeket a gyógynövényeket, amiket a curry-ben fűszerként használunk. Ha tehát az indiaiak és az emberiség ezidáig túlélte, akkor valószínűleg nem veszélyesek az emberi szervezet számára. De ha bármilyen egészségügyi problémád van vagy gyógyszereket szedsz, konzultálj szakorvossal. 

Milyen íze van? 

Van, akinek talán ez volt az első kérdése, ami felmerült a receptet olvasva. Itt a blogon már lassan kivívom a koktélkirálynő megtisztelő címet úgy, hogy közben több évtizede nem iszom alkoholt. Viszont már több ízletes koktélreceptet megosztottam veletek, amelyek nemcsak egészségesek, de alkoholmentesek is. 

De készülj fel, mert amit ebben a blogbejegyzésben megosztottam veled, az nagyon távol van a kulináris élvezettől. Magyarra lefordítva: nem biztos, hogy az ízéért fogod fogyasztani. Miközben ezt írom, pontosabban hangosan diktálom a telefonomra, Gábor nevetgél mellettem. Hiszen ő már issza egy ideje, és pontosan tudja, milyen íze van.

- Az íze, hát az valami remek! - mondja nevetve és szerintem kicsit cinikusan. 

És tényleg hat? 

Az Anamé Életmódprogram annak az eredménye, hogy mindig leírom, hogy én hogy élek, hogyan táplálkozom, hogyan használom a Karma Killer jógát, hogy minél jobb állapotban legyek. Ez azt jelenti, hogy én vagyok a kísérleti nyuszi. 

Az influencer szó nagyon trendi manapság, és azt jelenti, hogy az ember hatással tud lenni másokra. Hatással lenni pedig nagy felelősséggel jár. Felelősséggel saját magam irányában és feléd is, hogy amit ajánlok, az valóban egy magasabb energiaszint, egy jobb minőségű élet irányába emeljen engem és téged is. 

Ezért csak azt építem be az Anamé Életmódprogramba és osztom meg veletek is itt a blogon kihívások formájában vagy a jógakurzusok mellett,

  • aminek alaposan utánajártam, utánaolvastam (tudományos cikkek, tanulmányok formájában),
  • ami megfelel az alapelveimnek,
  • amit kipróbáltam és része a mindennapjaimnak. 

Egyértelmű, hogy csak akkor ajánlhatok neked valamit, ha bízom benne annyira, hogy én magam is használjam. 

És ha már vírusirtó koktél, akkor természetesen felmerülhet a kérdés, hogy vajon hatékony-e a koronavírussal szemben is. Egészen őszintén nem tudom, bár az utóbbi évek kutatásai valamelyest alátámasztják azt az elképzelést, hogy valóban hatékony lehet. 

És még valami, ami nagyon fontos! Szeretném kifejezni, hogy mélységesen együttérzek mindenkivel, aki elkapta a vírust, vagy akinek nehéz tünetei voltak esetleg miatta. Imádkozom értetek, és érzem, hogy mint emberiség egyek vagyunk ebben a szenvedésben. Hozzátartozik az igazsághoz, hogy én nem fertőzödtem meg sem koronavírussal, sem más vírussal vagy baktériummal, és nagyon remélem, hogy ez így is marad. Így aztán éles helyzetben nem tudtam tesztelni ennek a koktélnak a hatékonyságát. De lehet, hogy pont ez bizonyítja, hogy kiállta a tesztet? Nem élek tökéletesen elzárt életet, de hiszem, hogy az életmódom, aminek része a gyakorlás, a megfelelő étrend és az utóbbi 1 hónapban napi szinten fogyasztott vírusirtó koktél is segített abban, hogy egészséges maradjak.

aname_program_gyo_mbe_r_hata_sa.jpg

Szuperételek az erős immunrendszerért és fekete kömény a Covid-19 ellen 

 


Szeretem a praktikus és hatékony dolgokat, ezért fontos a számomra az, hogy amit az egészségem fenntartása érdekében fogyasztok, az ne ártson a szervezetnek (mint a gyógyszerek esetében a nem kívánt mellékhatások), hanem támogassa attól függetlenül is, amiért használom. Ebből a szempontból ez a vírusirtó koktél jól bizonyít, mert minden 

összetevője superfoodnak mondható, így akár egy drágább multivitamin, ásványi anyag komplex vagy antioxidáns tabletta helyét is átveheti. Tehát még ha nem is lehetünk 100%-ig biztosak abban, hogy vajon tényleg használ-e a vírusok és baktériumok ellen, akkor is tudományosan bizonyított tény, hogy tele van egészséges összetevőkkel, amelyek támogatják a szervezetünk megfelelő működését. Most négy alkotóelemét emelném ki elsősorban, melyek közül a feketekömény talán a legkiemelkedőbb. 

Gyömbér: 

  • kiváló antioxidáns, vitamin- és ásványi anyag forrás 
  • csökkenti a gázképződést és javítja az emésztést
  • segít megelőzni a gyulladások kialakulását a szervezetben 
  • csökkentheti a rák kialakulásának kockázatát

Kurkuma: 

  • krónikus gyulladás esetén segíthet csökkenteni a gyulladást
  • javítja a memóriát 
  • fájdalomcsökkentő
  • segít semlegesíteni a sejteket támadó szabadgyököket
  • a benne lévő antioxidánsoknak olyan hatást is tulajdonítanak, miszerint erősítik más antioxidánsok hatékonyságát (így más jó hatású ételekkel kombinálva erősíti azok hatását) 
  • növeli a szerotonin és a dopamin szintjét a szervezetben (ezek felelősek a hangulatunk szabályozásáért)
  • epehólyagbetegségek esetén nem ajánlják a fogyasztását 

Fokhagyma

  • csökkentheti a gyulladást és növelheti az immunfunkciókat a szervezetben
  • stabilizálhatja a vércukorszintet 
  • javíthatja a memóriát és támogatja az agy egészségét 
  • csökkentheti a vérnyomást és így jó hatással lehet a szívre 
  • nyersen fejti ki leginkább a hatását, hevítés hatására csökken az allicin tartalma, ami gyulladáscsökkentő és antioxidáns hatásáért felelős
  • egyes esetekben égő érzést okozhat a gyomorban, ilyenkor érdemes lassan csökkenteni az elfogyasztott mennyiséget és apránként növelni ahelyett, hogy teljesen elvetnéd a fokhagyma fogyasztását 

Feketekömény

aname_e_letmo_va_lto_program_-feketeko_me_ny_covid.jpg

  • igazi csodaszernek tartják, ami “csak a halálra nem jó” - tartja a mondás a Közel-Keleten
  • timokinon, nigellidin és α-hederin tartalma befolyásoló hatással lehet az immunválasz molekuláris alapú megerősítésében, azaz erősíti az immunrendszer védekező képességét. 
  • a vizsgálatok azt mutatják, hogy timokinon tartalma csökkenti a gyulladásos sejtek számának emelkedését 
  • Ázsiában, a Közel-Keleten és Afrikában a hagyományos gyógyászatban a légzőrendszer, a gyomor, a vese, a máj betegségeit kezelik vele, a keringés és az immunrendszer megerősítésére használják, továbbá gyulladáscsökkentőként, érzéstelenítésre, antiallergénként stb. 
  • a közép-európai népi gyógyászatban főként felfúvódás ellen használják 
  • friss kutatások szerint rákellenes, antimikrobális, fájdalomcsillapító, antioxidáns, köhögéscsillapító és gyulladáscsökkentő hatással rendelkezik (laboratóriumi körülmények között vizsgálva) 
  • Az utóbbi két évben több tanulmány is született, amelyben pozitív eredményekre jutottak az enyhe lefolyású Covid-19 esetében, ahol fekete köményből kivont hatóanyagokat alkalmaztak a kezelések során (Nigella Sativa). Az angol nyelvű tanulmányokat, cikkeket megadtam a blogbejegyzés végén, ha valakit érdekel és érti a tudományos nyelvet. 

Fontosnak tartom itt újra megjegyezni, hogy ezek az információk tájékoztató jellegű információk, nem minősülnek szaktanácsadásnak. Amennyiben úgy érzed, hogy a Covid-19 tüneteit észleled magadon, mindenképpen fordulj orvoshoz, kérd ki kezelőorvosod szakvéleményét. 

 

Veletek vagyok a nehéz időkben is! 

 

A szívem mindig ott van veletek, mindig azon gondolkodom, hogyan tehetnék értetek többet azzal, hogy megosztom, amim van. Akár az Anamé életmód blogon, tippeken keresztül, akár a Karma Killer jóga gyakorlásában, a meditációban ha csak egy kis morzsányit is hozzátehetek ahhoz, hogy az életetek jobb legyen, akkor már megérte, hogy itt vagyok. Együtt élünk itt a Földön, ezekben az időkben. Nem vagyunk különállóak. A nehéz idők akkor nehezek igazán, hogyha a különállást és a kétségbeesést választjuk. 

A szellemi úton mindig különösen nagy szerepe volt a nehéz időknek, a világ nagy megpróbáltatásainak, mert ahogy nő a szorítás, úgy mindig két választásunk van. 

  1. Kétségbe esünk és elzárkózunk, magunkra és a hiányra koncentrálunk. 
  2. Aktívan teszünk azért, hogy tartsuk magunkban a reményt, hogy kapcsolódjunk, hogy felépítsük magunkban az egység, az erő és a stabilitás tudatát. 

Lehet, hogy ezt a külvilág egyelőre nem támasztja alá, nem nyilvánul meg azonnal az, amit belül elkezdesz magadban erősíteni, de ilyenkor lehet még inkább a belső útra és a belső kincseinkre koncentrálni. Úgy is mondhatnám, hogy teher alatt nő a pálma. A szellemi úton ez a kijelentés nagyon is igaz. 


A szép és boldog időkben, amikor jól érezzük magunkat, könnyű reménykedni. De ha képesek vagyunk megtanulni, hogy hogyan emeljük meg magunkat, azaz ha képessé válunk reménnyel a szívünkben előre tekinteni a körülményektől függetlenül, azzal egy olyan tulajdonságra teszünk szert, ami minden körülmények között a javunkat 
szolgálja. A körülmények fölé emel minket. A nehéz idők kihívása mindig óriási lehetőséget tartogat, úgyhogy azt kívánom neked, hogy nyisd meg a szíved és aktívan tartsd életben a reményt. 

Ezt a kapcsolódást és nyitottságot segíti, ha napi kapcsolatban vagy velünk és csatlakozol te is az Anamé Életmódközösséghez, ahol ingyenes online programokon vehetsz részt velem, és ahol csodálatos közösséget találhatsz a szeretet, az egység és a remény szellemiségében.

Ha velünk gyakorolnál, akkor akár valamelyik budapesti jógastúdiónkban, akár a Karmakiller jóga felületén keresztül részt tudsz venni csakratisztító- és töltő jógaóráinkon. (Az egyéni és személyes órákat itt érheted el, ha online gyakorolnál, akkor pedig ide, a Karmakiller jóga oldalára kattints.)

Ha kezdő vagy, akkor először egy ingyenes konzultációt javaslok, ahol oktatóink személyre szabottan segítenek az indulásodnál. A jógagyakorlatok egyszerűek: koncentrációt, egyszerű mozdulatokat és jógalégzést kombinálunk bennük, de sosem a csakrák megnyitásáról szólnak, hanem azok tisztításáról, energetizálásáról, és nem hasonlítanak más, tradicionális jógaiskolák gyakorlataira, mint pl. a hatha vagy a kundalini jóga.

Gyakorlásodat megtámogathatod általam energetizált kristályokkal, vizekkel és meditációs hanganyagokkal is, és ezek kiválasztásában is kaphatsz segítséget. 

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a hosszúra sikerült bejegyzést! Szerettem volna alaposan körbejárni ezt a témát és minél több hasznos információt megosztani veled. Köszönöm, ha megosztod ezt a tartalmat a Facebook ikonra kattintva, hogy még több ember elérhesse. 

Szeretettel ölellek, 

Balázs Valéria Anamé 

Kövess Instagramon is: 

@anameprogram

@aname_lifestlye

 

Források: 

1https://asm.org/Articles/2018/October/A-Brief-History-of-Cancer-Virology

2https://www.hazipatika.com/taplalkozas/anyagcsere/cikkek/helicobacter_pylori_a_legelterjedtebb_korokozo/20130830101008

3https://covid19criticalcare.com/covid-19-protocols/

Különbség a bakteriális és vírusos fertőzés között: 

https://www.orvosikozpont.hu/mi-a-kulonbseg-a-bakterialis-es-a-virusos-fertozes-kozott/?gclid=CjwKCAiA6Y2QBhAtEiwAGHybPbLuCpO8O3Yo6Pz_AOZN9GH7YBghUCJCNkRe7Zjgr4jWJSE7OFjyyxoC8GUQAvD_BwE

A szabadgyökök hatása a szervezetre: https://www.hazipatika.com/taplalkozas/vitamin_abc/cikkek/mik_azok_a_szabadgyokok_miert_veszelyesek/20190902131348

A gyömbér hatása: https://www.medicalnewstoday.com/articles/265990#nutrition

A kurkuma hatása: https://health.clevelandclinic.org/turmeric-health-benefits/

Fekete kömény és Covid-19 tanulmányok: 

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6535880/

Ahmad, S. , et al. (2020)e. “Molecular docking, simulation and MM-PBSA studies of nigella satva compounds: a computational uuest to identfy potential natural antviral for COVID-19 treatment. ” J Biomol Struct Dyn: 1-9.

Koshak, A. E. , et al. (2020)e. “Nigella satva supplementation to treat symptomatc mild COVID-19: A structured summary of a protocol for a randomised, controlled, clinical trial.” Trials 21(1)e: 703.

Guo, L. P. , et al. (2020)e. “Effect of Thymouuinone on Acute Kidney Injury Induced by Sepsis in BALB/c Mice.” Biomed Res Int 2020: 1594726. Idrees, M. , et al. (2020)e. “Effect of the Phytochemical Agents Against the SARS-CoV and Selected Some of them for Application to COVID-19: A Mini-Review.” Curr Pharm Biotechnol.

Kulyar, M. F. , et al. (2020)e. “Potential influence of Nagella satva (Black cumin)e in reinforcing immune system: A hope to decelerate the COVID-19 pandemic.” Phytomedicine: 153277.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anameprogrameletmod.blog.hu/api/trackback/id/tr9417566454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása