élet egy magasabb energiaszinten

Anamé Program életmód

Anamé Program életmód

Személyre szabott életmódtervezés az Anamé Programmal, csakradiagnózis alapján

2020. november 11. - Anamé

aname_blog_kep_eletmod_blog_5.jpg

Miért akarsz rám tukmálni egy életmódot? Nekem már van egy! Reggel felkelek és rohanok, mert muszáj bejárni dolgozni. A munkahelyemen kihasználnak és a főnök leszedi a fejemet. Estére hazamegyek, hulla fáradtan, otthon pedig a párom szólogat be. A szabadidőmben megpróbálom összeszedni magam, eszem és pihenek, végigfekszem a kanapén. Hétfő reggel kezdem elölről. Nem tökéletes, de senkinek sem az. Ilyen az élet.

Tudtad, hogy a kihasználás és az elnyomás az ember életében a köldökcsakra energiablokkjának a jelen?

Ezt az életmódot tényleg te választottad? Azért, mert pont így szeretnél élni? Vagy lehet, hogy a csakráid energiablokkja uralja az életedet? Lehet, hogy nem te, hanem az energiablokkod szeretne így élni, te pedig gazdatestként lehetővé teszed számára, hogy pont ezt az életet élhesse?

 

Van egy nagy hírem: az élet nem ilyen.

 

A kérdés az, hogy mennyire vagy kalandvágyó. Hogy a mátrix káprázatában szeretnél-e élni, vagy érdekel az igazság. Hogy vagy-e annyira bátor, hogy bevedd a piros kapszulát, magad mögött hagyd a kivetített „valóságot”, és éld az igazi életed. A Mátrix-sorozatban Neonak is felkínálják ezt a választási lehetőséget.

Én csak akkor vettem be a piros kapszulát, amikor már annyira szenvedtem a mátrixban, hogy bármilyen kivezető útra nyitottá váltam. A normális kényelmes. Az olyan normális élet, ami ugyan nem boldogító, de még elviselhető és nem okoz óriási szenvedést, az még elmegy, azt az ember kibírja. Vagyok annyira szerencsés, hogy az életem már kibírhatatlan volt, ezért volt motivációm valami új felfedezéséhez. Fáradhatatlanul kerestem a megoldást az életem szenvedésére, nekem nem volt választási lehetőségem. De lehet, hogy neked van. Ha a te életed normális vagy elviselhető, akkor van választási lehetőséged, és dönthetsz úgy, hogy még motiváltabb, stabilabb, szeretetteljesebb és boldogabb leszel, de ha szenvedsz, akkor a változtatás már nem opcionális, hanem kötelező.
matrix-4280571_1920.jpg

Na ide azzal a piros kapszulával!

 

Mutasd, hogy mi a valóság! A Mátrix filmben az igazság szó szerint így hangzik: „Egy rabszolga vagy, Neo!” És hogy szerintem mi az igazság? Bár szabadnak, cselekvőképesnek és logikusnak gondoljuk magunkat, valójában mindannyian gazdatestek vagyunk. De (Spoiler alert!) igenis van lehetőségünk felébredni és változtatni!

Én aztán nem vagyok rabszolga, úgy élek, ahogy akarok – gondolhatnád magadban. 

Az ELTE-n diplomáztam pszichológusként. Van kedved egy gyors pszichológiai teszthez? Gondold végig, hogy rád igazak-e a következő kijelentések!

1; Úgy hozok döntéseket, hogy jobb helyzetbe kerüljek és jó életem legyen. – IGAZ/HAMIS

2; Úgy élek, hogy az pozitív eredményekre vezessen. – IGAZ/HAMIS

3; Jót akarok magamnak, és e szerint cselekszem, választok és gondolkodom. – IGAZ/HAMIS

Rám, Balázs Valéria Anaméra természetesen ezek az állítások mind igazak, hiszen én írom ezt a szuperokos blogot, és osztom neked az észt. Az én életem tökéletes, és mindig szuper, átgondolt döntéseket hoztam! 

Nem, nem és nem! Csak viccelek, nehogy elhidd! Inkább azt kérdezhetném magamtól, hogy „Hát én normális vagyok?” Ha pedig kevésbé sértően akarok fogalmazni magammal szemben, akarok azt is mondhatom, hogy nem mindig a legracionálisabb döntéseket hoztam. Súlyosan bántalmazó családba születtem, és ezután választottam magamnak egy bántalmazó férjet. Tényleg ennyire bolond vagyok? De miért döntöttem így valójában? Ezt a jelenséget a pszichológia is vizsgálja. Természetesen nem csak az enyémet. :) A szomorú tény az, hogy nem egyedül járok ebben a cipőben.

 

Mit mond erről a pszichológia?

 

pexels-polina-zimmerman-3958419.jpgGyermekpszichológiában megfigyelték, hogy a játék alapvetően örömteli, felszabadult és kreatív foglalatosság egy gyermek számára. Azonban, ha olyan gyermeket vizsgálunk, aki súlyos traumákat szenvedett, akkor a játék nem lesz kreatív, hanem inkább újra és újra ugyanazokat a sémákat ismétli. Olyan, mintha a traumatizált gyermek annak a bűvöletében élne, hogy ha sokadszorra is eljátssza ugyanazt, akkor talán a végén majd valami megváltozik.

Elárulom, hogy mindannyian átéltünk már kisebb-nagyobb nehézségeket, és ezeket a negatív mintákat újrajátszuk felnőtt korunkban is. Ösztönösen ismételjük ugyanazt a negatív párkapcsolati vagy munkahelyi mintát, amiben szeretnénk egyszer majd más eredményre jutni. Addig ismételgetjünk, míg valami talán megváltozik, és végül valahogy jó eredményre jutunk.

Az a tény is széles körben ismert, hogy ha valakinek a szülei alkoholisták voltak, akkor nagy eséllyel válik ő maga is alkoholistává vagy választ magának alkoholista partnert. De nem kell ilyen messzire menni. Ha téged nem értek súlyos traumák, akkor is lehet, hogy van az életében olyan terület, ahol egy negatív mintát ismételgetsz. Mindannyian teli torokból együtt énekelhetjük Britney Spears-szel az Oops I Did It Again slágerét, vagyis hoppá, már megint úgy cselekedtem, hogy újraélhessem ugyanazt a negatív mintát.

Visszatérve a korábbi tesztre, elmondom neked, hogy az összes állítás hamis. Miért? A pszichológiában jól ismert jelenség a kognitív torzítás. Ez azt jelenti, hogy illúzióink vannak magunkról. Például az, hogy minden helyzetben racionális és logikus döntéseket hozunk. Úgyhogy nyugodtan levonhatjuk a következtetést: a valóság egy kicsit más, mint amilyennek gondoljuk.

 

És mit mond erről a jóga?

 

Elvégeztem a Tan Kapuja Buddhista Főiskola jóga szakát, így a legmagasabb szinten képzett tradicionális jógaoktató vagyok. Megtanultam szanszkritül, így eredetiben olvastam az ősi jógaszövegeket, és jól ismerem a jóga és a kundalini jóga szakirodalmát. De itt még nem álltam meg. Engem az érdekelt, hogy hogyan tudom a gyakorlatban megvalósítani mindazt, amit ott leírtak, hova vezet a temérdek jógaóra, jógafoglalkozás, jógalégzés és csakratisztítás azért, hogy az életem valóban boldog legyen. Ezért dolgoztam ki a Anamé Program Karma Killer jógagyakorlatait, és számomra ezek a gyakorlatok hozták meg a fizikai, lelki és szellemi kiteljesedést. 

Ha egy mondatban össze kell foglalnom az Anamé Program lényegét, akkor az így hangzik: vagy te uralod a csakráidat, vagy a csakráid kibillent energiája uralja az életedet. Az én, azaz Anamé véleménye, hogy jobb, ha mi uraljuk az életünket. ;) Emberi nyelvre lefordítva ez azt jelenti, hogy ha egy csakrádon egy energiablokk csücsül, vagyis egy életterületed kibillent állapotban van, akkor újra és újra ismétled azt a negatív mintát, ami az adott életterülethez tartozik.

Nézzünk egy példát! A köldökcsakra energiablokkja elhiteti veled, hogy egy bántalmazó gyerekkor után a legjobb döntés egy bántalmazó házasság. Ilyenkor nem szabad akaratodból döntesz, hanem egy energiablokk gazdateste vagy. Úgy táncolsz, ahogy az energiablokk fütyül. Ismerős? Zárójelben és nagyon röviden az energiablokkról: az életünk és annak minősége a bennünk áramló energiától függ. És itt az áramláson van a hangsúly, hiszen az élet áramlás. Ha egy csakrádon tehát egy energiablokk csücsül, az olyan, mintha rálépnél a locsolócsőre, és így a víz nem tudna olyan erővel és intenzitással keresztüláramolni rajta. Az energiablokk pont ezt csinálja a csakrádon keresztüláramló energiával is. Ha részletesen érdekel ez a jelenség, akkor javaslom neked a Csakra program című könyvemet, ahol ezt bővebben kifejtem.

A te életedben szabad az áramlás? Ha nincs olyan életterületed, ami ismétlődő negatív mintát mutat vagy csak szimplán nehéz, akkor gratulálok és veled örülök! Szuper vagy, és drukkolok, hogy minél többen legyetek ilyenek! Ha az életed minden területe rendben van, azaz te uralod a csakráid energiáját és nem azok kibillentsége mutatkozik meg az életedben, akkor számodra nem életbevágó a csakrafókuszú életmódtervezés. Ha továbbra is velem tartasz és megtisztelsz a figyelmeddel, akkor olvasd úgy a történetem mint egzotikus beszámolót az emberi élet nehézségeiről és a belőlük kivezető útról.

 

Passzív gazdatest helyett aktív teremtő

 

Mert a jó hír az, hogy ki lehet tisztítani az elakadásokat a csakrák szintjén, így az életedben is. Az én életemben is ez történt. Ismered azt a kifejezést, hogy állatorvosi ló? Ez olyan alanyt jelent, akin minden negatív elváltozást be lehet mutatni. Ilyen voltam én is, az energiablokkok állatorvosi lova. A bántalmazó gyerekkor után elkezdtek leállni a szerveim, egy gép tartott életben, szétagyaltam és -paráztam magamat, nem volt hitem semmiben, és a hab a tortán, hogy hajléktalanként a kukákból ebédeltem. Igen, ez voltam én.

online_konzultacio_az_aname_program_oktatoival_aname_blog_kep.jpgHa végiggondoltam az életemet a csakrák szintjén, tisztán látszik, hogy minden egyes életterületemen a kibillentségből indultam. Így kiválóan be tudom mutatni a saját életem minden területén azt a változást, ahogy az energiablokkok kitisztulnak a csakrákból. Ez a változás nem filozófia vagy elképzelés, hanem kemény, kitartó munka és gyakorlás eredménye. Pozitív változás látszik testi szinten, az érzelmeimben, a gondolataimban és a világképemben, és a sorsom is jóra fordult az Anamé Program Karma Killer jógagyakorlatainak segítségével. De az Anamé Program több, mint jógatanfolyam vagy jógaórák sorozata, mert egyben teljes és komplex életmódprogram is. A legnagyobb különlegessége az, hogy nemcsak általánosságban adunk neked életmódtippeket, hanem teljes egészében rád szabható a folyamat, a fejlődés. Minden ember egyedi energiamintázattal születik, ezért érdemes feltérképezni, hogy nálad melyik életterület, vagyis melyik csakra energiája van kibillenve. Erre szolgálnak az első alkalommal ingyenes online konzultációink az oktatóinkkal.

Ha esetleg nem akarod az oktatóink segítséget kérni, akkor magad is feltérképezheted, hogy vajon nálad mi is a helyzet. A honlapunkon is megtalálod a csakrák leírását, de a legrészletesebben a korábban már említett Csakra program című könyvemben olvashatsz erről. Ott leírom neked, hogy melyik csakra melyik életterülethez kapcsolódik, és ha annak a csakrának az energiája kibillent, akkor az vajon hogyan jelenik meg az életedben.

Ez alapján már sokkal érthetőbb az én példám is. A köldökcsakra témakörébe tartozik a bántalmazás, vagyis az, amikor az ember áldozattá válik és kiszolgáltatott és elnyomott helyzetben van, történjen ez akár gyermekként, akár egy párkapcsolatban. Amikor a köldökcsakra területe jól működik, akkor az ember egyenrangú viszonyokban, emberi játszmák helyett szeretetteljesen tud kapcsolódni. A képlet ez alapján egyszerű: a köldökcsakra kibillent energiája (energiablokkja) uralta az életemet. Bár azt gondoltam magamról, hogy logikus és értelmes döntéseket hozok az életemmel kapcsolatban, mégis hagytam, hogy az energiablokk, azaz a csakra kibillent működése hozzon döntéseket helyettem. Az igazság az, hogy gazdatestként mind lekövetjük azt, amit az energiablokkjaink sugallnak.

Ha innen nézzük, akkor a kép egészen lehangoló. Ez pont olyan érzés, mintha a Mátrix című filmben bevetted volna a piros kapszulát, felébredtél volna a lepukkant űrhajóban és most ehetnéd a nyálkakását reggelire steak helyett. Azonban van egy nagyon jó hírem!

 

MINDEN szeretetből van

 

A sors a fejlődés motorja. A sorsunk beavatási út. Úgy van megalkotva, hogy minden körülmény és minden helyzet áldott és előrevisz. Én úgy látom, hogy azért jöttünk, hogy a saját nehézségeink megoldásával, a saját életünkön keresztül átfényesítsünk egy részt az egységből. A megoldást nem fejben, elméletben találjuk meg, hanem egy magasabb energiaszinten, minden sejtünkben tisztább, szeretetteljesebb érzelmekkel és szeretetből fakadó döntéseinkkel. Így tudjuk végigjárni azt az utat, ami a közös fejlődésünk útja. Ahogy megoldunk egy nehézséget, szívből megbocsátunk, és isteni szeretettel tudunk magunkra és másokra nézni, úgy feloldódik a helyzet szorítása is. A legjobb az, hogy ilyenkor nemcsak a mi életünkben oldódik meg az adott helyzet, hanem kicsit könnyebbé válik minden ember életében, aki hasonló problémám dolgozik magában.

A harmadik blogbejegyzésemben írtam arról, hogy keresztülmentem egy 40 napos folyamaton, ami a látásmódomon is sokat változtatott. Ahonnan én nézem, onnan nehezen érthető, hogy vannak olyanok, akik ezotériával foglalkoznak és mégis félelemalapú az, amit tanítanak. A félelem csak egy alacsonyabb energiaszinten létezik, egy magasabb energiaszinten azonban a szeretet a közös alap, és nem a félelem. Alacsonyabb energiaszinten az alsó világok lényeit ördögöknek képzeljük szarvakkal, akik elől menekülnünk kell, mert riogatnak és rosszat akarnak nekünk. 

 

A pokol nem hely, hanem állapot

 

A valóságban azonban minden lélek az isteni tervet szolgálja, az alsó és a felső világok lényei egyaránt, mi pedig emberként keresztúton állunk az alsó és a felső világok között. Nem választhatjuk egyszerre mindkettőt, ezért a tetteinkkel, az érzelmeinkkel és a gondolatainkkal minden pillanatban szavazunk a két világ valamelyikére. Az én szememben minden energiablokkunk mellett ott áll egy sötét fényű alázatos lélek az alsó világból azért, hogy amíg helye van annak az elakadásnak, annak a nehézségnek a sorsunkban, addig az ott is maradjon rajtunk. Csak akkor vehetjük le magunkról jogosan, amikor már meghaladtuk annak az elakadásnak az energiaszintjét. Igen, a harag, a bosszú, a félelem és az ártó szándék alacsonyabb szinten rezeg. Ha már tartósan föléemelkedtünk, akkor az életünkben és a sorsunkban nincs helye tovább ennek a nehézségnek, hiszen már nem kötődünk hozzá. Amikor ez az állapot tartósan bekövetkezik a lelkünkben, akkor az alsó világok lényei már nem kell, hogy mellettünk álljanak, tartva ezt a nehézséget, hanem fejet hajtanak és hazatérnek oda, ahonnan jöttek. Az, hogy mellettünk állnak, az nem ártó szándékból van, hanem segítő szándékból, azért, hogy ne szalasszuk el a fejlődés és az emelkedés lehetőségét.

A szellemi úton nincs helye a félelemnek, hiszen az isteni terv szerint minden szeretetből van. Ha a te életedben is van olyan terület, ahol meg vagy próbálva és a sorsod kihívást állított eléd, akkor két módszer közül is választhatsz: passzívan elszenveded vagy aktívan megteremted!

 

Passzívan elszenveded: a sorsod is a köldökcsakrád fejlesztésén dolgozik

 

pexels-karolina-grabowska-4471315.jpgA sorsnak remek és hatékony módszerei vannak a problémák megoldására. Hasonlóan a gépiesen ismétlődő fantáziátlan játékhoz, az adott problémát az életünkben addig játszatja újra velünk, amíg meg nem oldjuk. A sorsod csak jót akar, mert addig erőltet bele ugyanabba a helyzetbe, amíg meg nem találod azt a megoldást, ami a szeretetből van és amire a lelked igent tud mondani. A sors módszerével csak az a gond, hogy próba-szerencse alapon működik, emiatt hosszadalmas, és sok statisztára van szüksége. Ezért a folyamat igen fájdalmas.

Nézzünk erre egy példát a köldökcsakra területén. Eleged van abból, hogy elnyomnak és kihasználnak, ezért szeretnél kiállni magadért. Amikor ezt megteszed, akkor nem vesznek komolyan, mert az emberek nem szavakból értenek, hanem a csakrák energiájából, vagyis az igazi erőből és kisugárzásból. De nem adod fel. Megtanulsz kommunikálni, hogy meghúzd a határokat, azonban még mindig nincs meg hozzá a kisugárzás, ezért mások mintha meg se hallanák azt, amit mondasz. Minden egyes próbálkozással, amikor azon gondolkozol, hogy hogyan oldd meg ezt a méltatlan helyzetet, amikor kis változásokkal újra és újra próbálod megértetni másokkal, hogy tartsák tiszteletben a személyedet, a határaidat, egyre nő a tudatosságod a köldökcsakra területén. Attól, hogy az életedben foglalkozol ezzel a témával és meg akarod oldani, egyre nő benned a feszültség. Ez a feszültség és a sok próbálkozás lassacskán végül meghozza a kívánt eredményt. Ezek segítenek abban, hogy ráébredj a saját erődre, és ne válj többé áldozattá. 

 

Aktívan megteremted: az Anamé életmódprogram módszere a köldökcsakra fejlesztésére

 

Minden karmikus lenyomat, azok is, amelyek betegség vagy valamelyik életterület elakadásának formájában hátráltattak eddig, nem más, mint információ, a csakrák pedig a karmikus lenyomatok tárhelyei, vagyis információ tárolására szolgáló energiagömbök. A megdolgozott karmikus lenyomatainknak örülünk, hiszen ezek adják az erősségeinket, a tehetségünket és a belső erőnket.

A megdolgozatlan karmikus lenyomatok nehéz emberi kapcsolatokat, problémás élethelyzeteket és a sors letehetetlennek tűnő terheit eredményezik. Ezek nem büntetések, hanem egyszerűen csak felhívások arra, hogy szeretettel és tudatossággal nézz rá az adott helyzetre, és dolgozz rajta. Ez a fejlődés folyamata, ezért mindenképpen végbemegy. Más néven sorsnak is nevezik. A különbség csak annyi, hogy a sors szintjén minden tovább tart és súlyosabb, mint egy magasabb energiaszinten. Ha önként vállalod a fejlődés útját és aktív részese kívánsz lenni, akkor lehetőség van arra, hogy a gyakorlás hatására közvetlenül a köldökcsakrádból tisztuljanak ki azok a nehéz karmikus lenyomatok, amik az életedben ismétlődő negatív mintaként, elnyomásként nyilvánultak meg. Az Anamé Program hatására a sors nyomása egy adott helyzeten feloldható, sőt olyan negatív karmikus lenyomatok is kitisztulhatnak, amelyek a sors szintjén még nem nyilvánultak meg. Így az Anamé Program Karma Killer jógagyakorlataival a karma és az ismétlődő, nehéz élethelyzetek kitisztíthatók. Amikor egy csakra kitisztul és jó állapotba kerül, akkor azon az életterületen feloldódik a karmikus teher, ezáltal a folyton ismétlődő nehézségek is.

Ezt nem filozófiával vagy gondolkodással érjük el, hiszen ha fejben megoldható lenne ez a feladat, akkor minden ember a legnagyobb boldogságban élne itt a Földön. Végtére is nem mondhatjuk azt, hogy nem gondolkodunk eleget a problémáinkon, mivel reggeltől estig ezek járnak a fejünkben.

Az Anamé Program módszerei az agyalásnál jóval hatékonyabbak:

  • Karma Killer jóga
  • Energetizált kristályok
  • Csakravizek
  • Vezetett meditációk a csakrák optimális frekvenciájával

Van olyan élet, ami sugárzóan boldog, nem a megszokáson vagy a normál mértékű szenvedésen alapszik, és nem is azon, hogy a sors lassan kikényszeríti belőled a fejlődést. Képzelj el egy olyan életmódot, ami minden elemében azon dolgozik, hogy te urald a csakráid energiáját, és ezzel együtt az életed minden területét. 

ig_11_04_karma_killer_joga_fesztival_11_14-29_1.png

Hogyan csináld? – 3 tipp a személyre szabott csakraéletmódod megvalósításához

 

1; Térképezd fel a csakráid állapotát!

Mi az Anamé Programnál a világon egyedülállóan, csakradiagnózis alapján személyre szabottan is javaslunk gyakorlatokat és megoldásokat az egyéni óráink keretében. Ehhez nem is szükséges, hogy elgyere hozzánk valamelyik budapesti jógastúdiónkba, mivel az online tér előnyeit kihasználva már virtuálisan is találkozhatunk. Nincs határ. Így megtudhatod, hogy a te esetedben melyik csakrával érdemes elkezdeni a változást. Nézd meg az Anamé órarendet! 

 

2; Építsd be annak a csakrának a segítő rutinjait az életedbe, amelyik életterületen a legnagyobb szükséged van a segítségre!

Ezt könnyen, akár napi 5-10 perc ráfordítással is megteheted. Fontos, hogy itt nem az adott csakra megnyitása a feladat, hanem a csakrák lágy tisztítása és energetizálása. Egy-két személyre szabott gyakorlat elvégzésével, vagy alvás közben az adott csakra optimális rezgésére hangolt frekvencia hallgatásával már nagy előrelépést érhetsz el. És akkor még nem beszéltem a csakravizek és az Anamé kristályok, mint például a csakratisztító karkötők hatékony segítségéről! 

 

3; Légy kitartó azon az úton, amin elindultál!

A nap 24 órája akkor is eltelik, ha semmit nem teszel azért, hogy az életed harmóniába kerüljön. Az én tapasztalatom az, hogy ha ragaszkodom azokhoz az egyszerű módszerekhez, amik az életemnek pont azon a területén hatnak, ahol arra a legnagyobb szükségem van, akkor valódi és tartós pozitív változás születik. Az Anamé jóga, vagyis a Karma Killer jóga kezdőknek is ugyanúgy javasolt, mint azoknak, akik már gyakorlott jógások. A honlapunkon sok Anamé Program véleményt olvashatsz azoktól, akik előtted indultak el ezen az úton. 

 

A következő blogbejegyzésemben majd hatékony és konkrét tippeket is adok, és szeretném megmutatni neked, hogy pontosan milyen módszerekkel és eszközökkel tudod támogatni ezt a személyre szabott életmódot. 

Nagyon köszönöm, hogy velem voltál, és tarts velem a következő alkalommal is!

A bejegyzés trackback címe:

https://anameprogrameletmod.blog.hu/api/trackback/id/tr1616282316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

swhite 2020.11.11. 19:52:03

Ez csodálatos ez az írás Anamé, annyira ütős, imádom és hogy utat mutatsz.
Ez annyira szó szerint így érezni, amit megfogalmazás, nevetni és sírni is tudok egyszerre rajta:,, Ez pont olyan érzés, mintha a Mátrix című filmben bevetted volna a piros kapszulát, felébredtél volna a lepukkant űrhajóban és most ehetnéd a nyálkakását reggelire steak helyett.,, Zseniális

Anamé 2020.11.27. 22:03:17

@swhite: Kedves Swhite!
De örülök, hogy velem vagy és olvasod a blogom!
Szeretettel ölellek, Anamé

Sahinné Edit Molnár 2020.12.23. 17:00:39

leestem a gödör aljára.Lepottyantam ide, szédítő mélységbe zuhantam.Sötétségbe,hidegbe,fájdalomban.Értetlenül,csalódottan nézem mi a fenét keresek itt?Tudatosan dolgoztam rajta az elmúlt években, hogy lemossam magamról mindazt ami fényességem eltakarja.Ragyogni szerettem volna, meleg fénnyel.Nehéz utakon, nehéz terheket vittem, de mindig sikerült apránként előrébb jutnom.Most pedig itt találom magam ,egészen lent kuporgok csüggedten, és a fényem, aminek lobogni,szikrázni kellene, még éppen csak pislákol..de valami csak épült bennem a hosszú évek alatt : küzdeni fogok!
süti beállítások módosítása